-
Kvalitātes vadīšana
Kvalitātes pārvaldības sistēma atbilstoši ISO 9001:2008
7. Produkta īstenošana
•Jāapliecina spēja nodrošināt tādus produkta īstenošanas procesus kas ļauj sasniegt organizācijas noteiktos mērķus
•Jāapliecina spēja veikt projektēšanu, lai projektējums spētu piepildīt klientu vēlmes
Produkta īstenošanas procesi
–Identificēšana
–Radīšana
–Piegāde
–Lietošanas atbalsts
7. Sadaļa īsumā
1.Plānošana
2.Klienta apmierināšana
3.Projektēšana
4.Iepirkšana
5.Ražošanas un pakalpojumu nodrošināšana
6.Mērierīču vadība
Noasināts zīmulis
Kādi varētu būt?
•Mērķi un prasības produktam
•Procesi un resursi
•Pārbaudes un monitorings
•Pieņemšanas kritēriji
•Protokoli
2. Klientu prasību īstenošana produktā
7.2.1. … organizācijai jānosaka
a)Klientu noteiktās prasības, ieskaitot piegādes un pēcpiegādes darbības
b)Klienta nenoteiktās prasības (būtiskas produktam)
c)Likumdošanas un reglamentētās prasības
d)Organizācijas noteiktās citas prasības
Komunikācija ar klientu
Jānosaka un jāievieš komunikācijas pasākumi
a)Informācija par produktu
b)Rīcība ar uzziņām, līgumiem vai pasūtījumiem
c)Atgriezeniskā saite
…
Kvalitātes sistēma •Kvalitātes sistēma ir organizatoriska struktūra, darbinieku atbildība, darbība, procesi un līdzekļi kvalitātes vadīšanas īstenošanai. •Kvalitātes sistēma ir organizatoriska struktūra, procedūras, procesi un līdzekļi kvalitātes vadīšanas īstenošanai •Kvalitātes sistēmas veido lai veiksmīgāk saniegtu iepriekš iecerēto rezultātu Ieguvumi – uzņēmuma viedoklis • palielināsies uzņēmuma pārvaldes sistēmas caurspīdīgums; • pilnveidosies informācijas plūsma organizācijā; • darbinieku tiesības un pienākumi tiks noteikti precīzāk un korektāk; • samazināsies jaunu darbinieku adaptācijas periods; • palielināsies personāla motivācijas efektivitāte; • uzlabosies attiecības starp vadītājiem un darbiniekiem; • paaugstināsies kvalitātes kontrole; • izmaksu optimizācija kļūs precīzāka; • samazināsies neatbilstību un kļūdu rašanās biežums;