Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Pircēju rīcības analīze, faktori patēriņa tirgū. Lēmuma pieņemšanas process', 1.
  • Конспект 'Pircēju rīcības analīze, faktori patēriņa tirgū. Lēmuma pieņemšanas process', 2.
  • Конспект 'Pircēju rīcības analīze, faktori patēriņa tirgū. Lēmuma pieņemšanas process', 3.
  • Конспект 'Pircēju rīcības analīze, faktori patēriņa tirgū. Lēmuma pieņemšanas process', 4.
Фрагмент работы

Mārketinga mērķis ir apmierināt klientu vajadzības un vēlmes, attiecīgi rodas nepieciešamība šīs patērētāju vēlmes un vajadzības izzināt. Tādēļ tiek pētīta patērētāju uzvedība. Kaut arī saprast cilvēku rīcību nekad nav vienkārši, tomēr klientu pētīšana sniedz ieskatu pircēju nākotnes vēlmēs un tādējādi palīdz uzņēmumam jaunu preču un pakalpojumu veidošanā un izstrādē.
Process, kura laikā patērētāji iegādājas preces, ir ļoti komplicēts, jo pastāv liels daudzums iekšēju un ārēju faktoru, kuri ietekmē pirkšanas lēmumu. Ir pieci posmi, caur kuriem iziet pircējs, lai nonāktu pie pirkšanas lēmuma pieņemšanas:
Problēmas izzināšana;
Informācijas meklēšana;
Informācijas vērtējums;
Pirkšanas lēmuma pieņemšana;
Novērtējums pēc pirkšanas izdarīšanas.…

Коментарий автора
Atlants