Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 19.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 20.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 21.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 22.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 23.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 24.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 25.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 26.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 27.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 28.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 29.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 30.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 31.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 32.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 33.
  • Реферат 'Uzņēmuma "X" mārketinga analīze', 34.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Mārketinga pētniecība    4
1.2.  Anketēšana    8
1.3.  Tirgus segmentēšana    9
2.  Praktiskā daļa    11
2.1.  Uzņēmuma apraksts    11
2.2.  Preces apraksts    13
2.3.  Tirgus analīze    15
2.4.  Konkurentu analīze    17
2.5.  Tirgus segmentēšana    18
2.6.  Pirkuma motivācija    21
2.7.  Pieprasījuma novērtēšana    28
2.8.  Riska faktoru novērtēšana, kuri ietekmē firmas darbību    29
  Secinājumi    32
  Izmantotā literatūra    34
Фрагмент работы

Mārketinga pētniecība ir informācijas vākšana, apstrāde, analīze un sadale, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas; novērtētu mārketinga pasākumus un problēmas; novērtētu mārketinga rezultātus un pilnveidotu mārketinga procesu.
Mūsdienās katram uzņēmējam vai firmas vadītājam ir jāveic mārketinga pētniecība. Tas ir jādara ne tikai jauna biznesa uzsācējiem, bet arī jau tirgū strādājošiem uzņēmumiem un firmām. Mūsuprāt, jauniem biznesa uzsācējiem tas ir jādara obligāti, lai varētu uzzināt, kāda tad ir šīs nozares situācija tirgū, lai izvēlētos pareizo rīcības stratēģiju, lai izdarītu pareizos lēmumus. Esošajiem tirgus dalībniekiem šī mārketinga pētniecība ir jādara, lai uzzinātu par notikušajām izmaiņām tirgū attiecībā uz konkrētu nozari, lai noskaidrotu situāciju ar konkurentiem (ko tie darījuši, lai uzlabotu savu situāciju tirgū).
Latvijas – Lietuvas kopuzņēmums SIA “KU – ZILĀ EZERZEME” tirgū jau darbojas kopš 1994.gada. Tās vadītājs B. Jermakovs apzinās mārketinga pētniecības nepieciešamību un tieši tāpēc viņš nolēma izpētīt situāciju tapešu tirgū. Viņš ir cilvēks, kuram rūp firmas nākotne un labklājība.
Darba objekts ir SIA “KU – ZILĀ EZERZEME” pasūtītais mārketinga pētījums.
Šī darba mērķis ir izpētīt tapešu tirgu Daugavpilī, kā arī pamēģināt noskaidrot faktorus, kuri ietekmē tapešu realizāciju, un saistītās ar to problēmas.
Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi, tika izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1)noskaidrot mārketinga pētniecības lomu un nozīmi uzņēmumu un firmu darbībā;
2)veikt tapešu tirgus izpēti un analīzi;
3)izpētīt faktorus, kas ietekmē pircēju produkta izvēli.
Lai izpildītu izvirzītos uzdevumus kursa darbs ir sadalīts divās daļās:
1.Darba pirmajā daļā ir aprakstīta mārketinga pētniecības būtība un nozīme uzņēmējdarbībā, kā arī paskaidrots teorētiski, kas ir anketēšana un tirgus segmentēšana.
2.Otrajā daļā tiek aprakstīta SIA “KU – ZILĀ EZERZEME” un tās piedāvātā prece, veikta tirgus un konkurentu analīze, atspoguļota tirgus segmentēšana un pēc anketēm noteikta pirkuma motivācija un beigu beigās ir pārādīti riska faktori, no kuriem ir jāizvairās.
Mārketinga pētniecība ir informācijas vākšana, apstrāde, analīze un sadale, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas; novērtētu mārketinga pasākumus un problēmas; novērtētu mārketinga rezultātus un pilnveidotu mārketinga procesu.
Lielos uzņēmumos ir savi mārketinga dienesti. Mārketinga pētījumu dienesti paplašina savas darbības jomu. Visbiežāk notiek šādi pētījumi:
tirgus ietilpības aprēķināšana;
uzņēmuma īpatsvara noteikšana kopējā realizācijas apjomā;
tirgus raksturlielumu noteikšana;
preču sortimenta analīze;
konjuktūras izpēte;
īslaicīga prognoze;
ilglaicīga prognoze;
konkurentu produkcijas izpēte;
cenu veidošanas izpēte.…

Коментарий автора
Atlants