Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.11.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Образец документа 'Konflikta piemērs darba vietā', 1.
Фрагмент работы

Ļaut klientam izteikt visu, kas viņam uz sirds. Viņam jāatbrīvojas no sasprindzinājuma. Pēc kāda brīža nomierināsies. Kamēr satraukums nav rimies, viņu neietekmēs neviens mans vārds. Tā kā klienta emocijas ir sakāpinātas, pat visloģiskākās atbildes vai paskaidrojumi neaizsniegs klienta ausis, tie tikai uzurdīs lielākas dusmas. Jāpagaida kamēr nomierināsies. Acīmredzot, klients vēlas, lai es ne tikai saprastu viņa problēmu, bet arī saprastu kā viņš jūtas. Pašreizējā situācija viņa prātā ieņem svarīgāko vietu. …

Коментарий автора
Atlants