-
Tirgzinības plāns SIA "ERA Nami"
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | ĪSS FIRMAS APRAKSTS | 4 |
2. | PRECES APRAKSTS | 5 |
3. | TIRGZINĪBAS MAKROVIDE | 6 |
3.1. | SOCIĀLEKONOMISKIE, DEMOGRĀFISKIE FAKTORI | 6 |
3.2. | KULTŪRAS UN IZGLĪTĪBAS FAKTORI | 6 |
3.3. | POLITISKIE UN TIESISKIE FAKTORI | 7 |
3.4. | TEHNISKIE UN TEHNOLOĢISKIE FAKTORI | 8 |
4. | TIRGZINĪBAS MIKROVIDE | 9 |
4.1. | PIRCĒJI | 9 |
4.2. | KONKURENTI | 10 |
4.3. | PIEGĀDĀTĀJI | 11 |
4.4. | STARPNIEKI | 12 |
5. | SVID ANALĪZE | 13 |
6. | TIRGZINĪBAS PROGRAMMA | 15 |
6.1. | PRODUKTA LĒMUMI | 15 |
6.2. | CENU VEIDOŠANAS LĒMUMI | 16 |
6.3. | SADALES KANĀLI | 17 |
6.4. | PRECES VIRZĪŠANA TIRGŪ | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi | 19 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 20 |
Latvijas galvaspilsētā un ārpus tās, jau trešo gadu pēc kārtas vērojams dzīvokļu, jaunu māju un ciematu būvniecības bums. Katru gadu Rīgas Būvvaldei tiek iesniegti apmēram 5000 jauni projekti, līdz ar to, nekustamo īpašumu tirgū, ienāk arvien vairāk kompāniju, uzņēmumu. Šādā situācijā parastajam patērētājam – nespeciālistam šajā jomā, ir diezgan grūti aptvert visu informāciju par jaunajiem, rekonstruētajiem projektiem un izvēlēties labāko, viņa interesēm atbilstošāko projektu. Protams, uzņēmumiem, kuri nodarbojās ar darbībām, saistītām ar nekustamo īpašumu, šī situācija ir labvēlīga – kad klients šaubās un jebkurā brīdī var nosliekties par labu tieši Jūsu projektam, nevis ir pakļāvīgs konkrētai markai (brendam). Tādējādi, veiksmīga tirgzinības plāna izveide var kalpot kā ceļš uz panākumiem, stabilu vietu tirgū.
Turpmāk tika veikts tirgzinības plāns nekustamo īpašumu darījumu firmai SIA „ERA Nami”, lai novērtētu tā vietu Latvijas tirgū. Tiks izvērtēta tās konkurētspēja, tās piedāvājuma vieta tirgū un kāpēc tieši tāda, SIA „ERA Nami” vājās un stiprās puses, kā arī draudi un iespējas u.c. Visa šī plāna pamatā ir maksimāli palielināt konkurētspēju, iespējams, paplašināt tirgus daļu ar nodomu gūt pēc iespējas lielāku peļņu. Tirgzinības plāna izveide parāda pareizo produkta virzīšanas un attīstīšanas veidu, laiku un stratēģiju.…
Kursa darbs mārketingā. Priekš RTU studentiem un ne tikai:) (īss firmas, preces apraksts; izanalizēta makro un mikrovide; SVID analīze; tirgzinības programma)