-
Uzņēmuma SIA "X" e-komercijas stratēģija
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA „XXXX” | 4 |
2. | Mājas lapas analīze | 5 |
2.1. | Mājas lapa struktūra | 5 |
2.2. | Mājas lapas vieta pārlūkprogrammu reitingos | 6 |
2.3. | Mājas lapas funkcionalitāte | 6 |
3. | Uzņēmuma „XXXX” darbības analīze elektroniskajā vidē ārpus mājas lapas | 9 |
Secinājumi | 10 | |
Priekšlikumi | 11 | |
Literatūras un elektronisko avotu saraksts | 12 |
Secinājumi
1. Mājas lapas struktūra ir hierarhiska un izkārtota 3 līmeņos.
2. Mājaslapā pamatvaloda ir iestatīta – angļu valoda, kas norāda uz to, ka uzņēmuma mērķauditorija ir ārzemju tūristi.
3. Autores izvēlētie atslēgas vārdi angļu valodā uzrādīja augstus reitinga rādītājus meklētājprogrammā, turpretim atslēgas vārdi latviešu valodā neuzrādīja nekādus rezultātus, ja kā atslēgas vārdi netika izmantots uzņēmuma nosaukums.
4. Mājas lapas funkcionalitāte, pēc autores domām, vērtējama vidēji labi, tās „+” ir kodolīgā, viegli atrodamā nepieciešamā informācija, minimālisms, pie „-” pieskaitāms tas , ka nav izveidotas navigācijas kategorijas, kur apmeklētājs varētu iepazītie ar uzņēmuma darbību un mērķiem, uzdot sen interesējošos jautājumus vai uzrakstīt atsauksmes par pakalpojumu.
5. Uzņēmums nav aktīvs elektroniskajā vidē ārpus mājas lapas, tam ir izveidot tikai facebook profils, kur nav novērojama liela aktivitāte.
…
Saturs Ievads 3 1. SIA „XXXX” 4 2. Mājas lapas analīze 5 2.1. Mājas lapa struktūra 5 2.2. Mājas lapas vieta pārlūkprogrammu reitingos 6 2.3. Mājas lapas funkcionalitāte 6 3. Uzņēmuma „XXXX” darbības analīze elektroniskajā vidē ārpus mājas lapas 9 Secinājumi 10 Priekšlikumi 11 Literatūras un elektronisko avotu saraksts 12 Ievads Pētījuma mērķis: veikt uzņēmuma „XXX” e-komercijas stratēģijas analīzi. Pētījuma priekšmets: izvēlētā uzņēmuma darbība elektroniskajā vidē. Pētījuma objekts: izvēlētā uzņēmuma mājas lapa un ar e-vidi saistītā darbība. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika veikti sekojoši uzdevumi: 1.Izvēlēts uzņēmums; 2.Apkopota informācija par uzņēmumu 3.Veikta mājas lapas analīze: 4.Veikta uzņēmuma darbības analīze elektroniskajā vidē ārpus mājas lapas. Izveidoti secinājumi un priekšlikumi „XXXX” uzņēmuma e-komercijas stratēģijas uzlabošanai;
