-
Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
Iztirzājums | ||
Iekšējās attiecības – būtisks uzņēmuma reputācijas veidotājs | ||
Neizplatīt nepatiesas ziņas | ||
Vadītāja personīgais tēls | ||
Vadītāja kontaktu nozīme uzņēmuma finansiālajā izaugsmē | ||
Vadītāja personīgā tēla nozīme uzņēmuma reputācijas veidošanā | ||
Vadītāja māksla deliģēt/vadīt uzņēmumu, noņemot daļu atbildības no saviem pleciem (apmācības) | ||
Vadītāja iespējas ar personīgo reputāciju labot darbinieku kļūdas | ||
Nobeigums | ||
Secinājumi |
Nobeigums
Nobeigumā vēlētos citēt, Daigas Auziņas-Melaukstes citātu par uzņēmuma vadītājiem, un to izpratni: „Vadīšana ir komandas spēle. Tu visu laiku mētā bumbu, tu vienmēr to perfekti neaizmetīsi vai perfekti nenoķersi. Augstākā pilotāža ir tad, kad komandas biedrs jūt, ka tu to bumbu nenoķersi, tāpēc vajag mest citādi. Viņš to jūt un tā arī met. Tā ir pleca sajūta, no kuras veidojas izcila komanda, kas var risināt jebkuru jautājumu”.
Secinājumi
• Uz uzņēmuma vadītāju pleciem patiesību sakot gūlstas liela nasta.
• Ceļā uz vīziju uzņēmuma vadītāji ir gatavi saskarties ar šķēršļiem un problēmām un pārvarēt tos. Viņi nebaidās uzņemties risku un izmēģināt kaut ko jaunu, jo saprot, ka citādi nesasniegs iecerēto mērķi.
• Taču efektīvi uzņēmuma vadītāji nav akli riskētāji par katru cenu. Viņi neuzņemas risku paša riska dēļ vai tikai tāpēc, ka tas ir kas nebijis. Jo tie vēlas sasniegt jaunas virsotnes.
• Uzņēmuma vadītāja domāšana palīdzēs uzņēmumam mērķēt augstāk, sasniegt labākus rezultātus un strādāt aizrautīgā komandā.
…
Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā. Tēla un reputācijas, veidošanas robežas Ievads Iztirzājums: • Iekšējās attiecības – būtisks uzņēmuma reputācijas veidotājs; • Neizplatīt nepatiesas ziņas; • Vadītāja personīgais tēls; • Vadītāja kontaktu nozīme uzņēmuma finansiālajā izaugsmē; • Vadītāja personīgā tēla nozīme uzņēmuma reputācijas veidošanā; • Vadītāja māksla deliģēt/vadīt uzņēmumu, noņemot daļu atbildības no saviem pleciem (apmācības); • Vadītāja iespējas ar personīgo reputāciju labot darbinieku kļūdas; • Izglītības nozīme vadītāja darbā/amatā; Nobeigums Secinājumi Izmantotā literatūra
Izmantota viena atsauce.