-
Reklāmu veidi
Nr. | Название главы | Стр. |
REKLĀMA LAIKRAKSTĀ „X” | 3 | |
2. | REKLĀMA PA PASTU | 4 |
3. | TIRDZNIECĪBAS VIETA – REKLĀMA PRODUKTAM | 6 |
3.1. | Veikala vizuālais noformējums kā reklāma no ārpuses | 6 |
3.2. | Veikala telpas un kosmētikas stendi | 6 |
3.3. | Netiešā reklāma veikalā | 7 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS | 8 |
Laikraksti ir vispiemērotākais reklāmas, līdzeklis firmām, kas vēlas iegūt plašu pircēju loku. Reklāma laikrakstos iepazīstina potenciālos pircējus ar konkrētu informāciju: cenām, atlaidēm, produkta raksturojumu u.c.
A rajonā mazo un vidējo uzņēmumu vidū ļoti populārs ir vietējais laikraksts „X”. Tā metiens ir ap 6 000 eksemplāru trīs reizes nedēļā. Sestdienās tas ir par dažiem simtiem lielāks, jo brīvdienās cilvēki vairāk brīva laika, kuru veltīt preses lasīšanai. Līdz ar to reklāma nonāk apmēram pie 6 000 potenciālo klientu. Protams, šie 6 000 nav objektīvs skaits, jo vienu laikrakstu lasa visa ģimene – trīs, četri un vairāk cilvēku, kā arī viens laikraksts var būt kopējs visai darba vietai vai poliklīnikas uzgaidāmajā telpā. Reklāmai avīzē ir šādas priekšrocības:
Vietējo avīžu tirgū (rajona laikraksts un pagastu avīzes) konkurence nav liela un tas atvieglo reklāmdevēja izvēli.
Vietējai avīzei ir pietiekami liels metiens un ā aptver ne vien konkrētu reģionu, bet to abonē arī ārpus A rajona.
Lasot reklāmu laikrakstā, ir vairāk laika apsvērt tās saturu, nekā reklāmu klausoties radio vai skatoties TV.
Laikraksta darbība ir ļoti elastīga nekā citi mazu saziņas līdzekļi – reklāmu var ievietot vienā dienā un jau nākamajā tā būs nodrukāta.…
Darbā aprakstīta reklāma laikrakstā, reklāma pa pastu un kāds kosmētikas veikals - vizuālāis noformējums, darbinieku kultūra kā netiešā reklāma precēm.
