Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.03.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 1.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 2.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 3.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 4.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 5.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 6.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 7.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 8.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 9.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 10.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 11.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 12.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 13.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 14.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 15.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 16.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 17.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 18.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 19.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 20.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 21.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 22.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 23.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 24.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 25.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 26.
  • Реферат 'Produkta virzīšana tirgū', 27.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMA    4
1.1.  BŪTĪBA UN MĒRĶI    4
1.2.  REKLĀMAS LĪDZEKĻI    7
1.3.  REKLĀMAS IZMAKSAS    9
2.  PREČU REALIZĀCIJAS STIMULĒŠANA    12
2.1.  BŪTĪBA UN MĒRĶI    12
2.2.  PREČU REALIZĀCIJAS STIMULĒŠANAS VEIDI    14
2.3.  PREČU REALIZĀCIJAS STIMULĒŠANAS PROGRAMMAS IZSTRĀDE UN ĪSTENOŠANA    16
3.  SABIEDRISKĀS SASKARES UN PERSONISKĀ APKALPOŠANA    19
3.1.  SABIEDRISKO SASKARU BŪTĪBA UN MĒRĶI    19
3.2.  PERSONISKĀS APKALPOŠANAS BŪTĪBA UN MĒRĶI    21
  SECINĀJUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    27
Фрагмент работы

Cilvēku vajadzību apmierināšana ir viens no galvenajiem uzņēmējdarbības mērķiem. Lai to sasniegtu uzņēmumi ražo un pārdod preces un sniedz pakalpojumus. Pārdēvēji sacenšās savā starpā lai piesaistītu klientus: samazina cenas uz savu produkciju utt. Tādējādi, var pateikt, ka pircējs ir galvenais ieguvējs šajā nemitīgā ražotāju konkurences cīņā. Tāpēc uzņēmuma veiksme lielā mērā ir atkarīga no prasmes veidot komunikāciju ar pircējiem.
Bet patērētāja pieprasījums pēc produkta nav atkarīgs tikai no produkta cenas, ļoti liela nozīme ir produkta virzīšanai tirgū. Lai produkts tiktu virzīts tirgū, pastāv vesels komunikācijas process, kurš ietvēr sevī reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās saskares un personisku apkalpošanu.
Katram uzņēmumam atkarībā no darbības veida ir sava specifika. Tāpēc rodas problēma, kuras metodes lietošana būtu visnepieciešāmāka un izdevīgāka, jo visi šie paņēmieni prasa noteiktu līdzekļu izmantošanu un parasti maksā dārgi. Nepareizas izvēles gadījumā uzņēmumam samazināsies reāla iespēja piesaistīt jaunus klientus un tādējādi sasniegt savu galveno mērķi – palielināt peļņu.
Kursa darba mērķi ir ar speciālās literatūras palīdzību izpētīt paņēmienus produkta virzīšanai tirgu. Izpētīt to būtību, īpašību un savstarpējo sakarību.…

Коментарий автора
Atlants