Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 1.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 2.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 3.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 4.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 5.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 6.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 7.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 8.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 9.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 10.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 11.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 12.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 13.
  • Презентация 'Veikala "RIMI" personāla novērtējums', 14.
Фрагмент работы

Mērķis: Noskaidrot sabiedrības viedokli par veikala „Rimi” personāla darbību
Uzdevumi:
1.Noskaidrot, cik bieži iedzīvotāju apmeklē veikalu „Rimi”.
2.Izpētīt, cik lielā mērā iedzīvotājus apmierina veikala „Rimi” personāls.
3.Uzzināt, kāda ir veikala „Rimi” personāla attieksme pret veikala klientiem.
Hipotēze: Personāla darbība lielveikalā Rimi atbilst augstām pieklājības un profesionalitātes normām, kas kalpo par iemeslu klientu uzticībai šim uzņēmumam.

Secinājumi
Aptaujātie respondenti nav aktīvākie veikala „RIMI” klienti, jo gandrīz trešdaļa aptaujāto veikalā iepērkas tikai reizi mēnesī, otra trešdaļa- reizi nedēļā.
Lielākā daļa (44%) respondentu vienmēr saņem atbildes uz viņu uzdotajiem jautājumiem, nedaudz mazāka daļa (40%) atbildes saņem gandrīz vienmēr un atbildes norāda uz atsaucīgu personālu, kas pārzina savus pienākumus un darbības jomu. …

Коментарий автора
Atlants