-
Tirgus tendenču analīze un nepieciešamās izmaiņas mārketinga stratēģijā, taktikā
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | IEVADS | 5 |
2. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 6 |
3. | MĀRKETINGS JĒDZIENS | 7 |
3.1. | Mārketinga iespējas | 7 |
3.2. | Mārketinga plāns | 7 |
3.3. | Mārketinga pasākuma plāns | 7 |
4. | UZŅĒMUMA VADĪBAS STRUKTŪRA | 11 |
4.1. | Personāla analīze | 11 |
5. | KLIENTU ANALĪZE | 14 |
5.1. | Anketu analīze | 16 |
6. | PRECES KLASIFIKĀCIJA UNA ANALĪZE | 18 |
6.1. | Uzņēmuma cenu politika | 18 |
6.2. | Sadales kanālu raksturojums | 18 |
6.3. | Preču klasifikācija | 18 |
6.4. | Preču sortiments | 18 |
6.5. | Pircēju vēlmju noskaidrošana | 19 |
6.6. | Diferencēšanas iespējas | 20 |
6.7. | Pircēju lojalitātes nodrosināšana | 21 |
6.8. | Preces dzīves cikls | 21 |
7. | TIRGUS ANALĪZE | 22 |
7.1. | Realās tirgus situācijas noteikšana | 22 |
8. | KONKURENCES ANALĪZE | 24 |
8.1. | Konkurences līmeņi | 24 |
8.2. | Izpētes mērķis | 24 |
8.3. | Kon kurentu tirdzniecības vietu izpēte | 25 |
8.4. | Konkuernces risinājums | 26 |
9. | MĀRKETINGA BUDŽETA APRĒĶINĀŠANA | 27 |
9.1. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 28 |
10. | SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 29 |
11. | IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 30 |
Šajā darbā es pievērsīšos mārketinga aktivitāšu izpētei konkrētā uzņēmumā – elektromontāžas firmā SIA ”Spriegums”, kurā pati strādāju. Darba sagatavošanas process ir sarežģīts, jo uzņēmumā nav mārketinga speciālista, nepastāv konkrēti formulētu mērķu (mērķi ir, taču tie tiek apspriesti reāli), .
Šī darba ietvaros man būs iespējas parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, mārketinga aktivitātes, konkurentu pozīciju tirgū, kā arī novērtēt nākotnes iespējas.
Darba mērķis:
Izstrādāt kursa darbu mārketingā par SIA”Spriegums”, izanalizējot uzņēmuma personāla sastāvu, produkciju un pakalpojumus klāstu, tirgus situāciju, konkurentus, reklāmas efektivitāti.
Darba uzdevums:
Vispusīgi izpētīt:
Uzņēmuma darbinieku attieksmi pret uzņēmumu, kā savu darba devēju,
pircējus, izanalizēt tā apmaiņas attiecības starp uzņēmumu un pircējiem,
konkurenci,
reklāmas ietekmi uz preču realizāciju, tās nepieciešamo budžetu
preču un pakalpojumu tirgus daļu.…
IEVADS,UZŅĒMUMA APRAKSTS, MĀRKETINGA JĒDZIENS (mārketinga iespējas plāns pasākuma plāns), UZŅĒMUMA VADĪBAS STRUKTŪRA, PERSONĀLA UN KLIENTU ANALĪZE, PRECES KLASIFIKĀCIJA UN ANALĪZE (cenu politika, sadales kanālu raksturojums, preču klasifikācija, preču sortiments, Pircēju vēlmju noskaidrošana, diferecēšanas iespējas, pircēju lojalitātes nodrosināšana, preces dzīves cikls), TIRGUS ANALĪZE (Realās tirgus situācijas noteikšana), KONKURENCES ANALĪZE(Konkurences līmeņi, izpētes mērķis, Kon kurentu tirdzniecības vietu izpēte, Konkuernces risinājums),MĀRKETINGA BUDŽETA APRĒĶINĀŠANA(Sabiedriskā viedokļa veidošana), SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI.
