Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Reklāma, tās attīstības etapi, mērķi, funkcijas, veidi. Reklāma kā psiholoģiskās', 1.
  • Конспект 'Reklāma, tās attīstības etapi, mērķi, funkcijas, veidi. Reklāma kā psiholoģiskās', 2.
  • Конспект 'Reklāma, tās attīstības etapi, mērķi, funkcijas, veidi. Reklāma kā psiholoģiskās', 3.
  • Конспект 'Reklāma, tās attīstības etapi, mērķi, funkcijas, veidi. Reklāma kā psiholoģiskās', 4.
  • Конспект 'Reklāma, tās attīstības etapi, mērķi, funkcijas, veidi. Reklāma kā psiholoģiskās', 5.
  • Конспект 'Reklāma, tās attīstības etapi, mērķi, funkcijas, veidi. Reklāma kā psiholoģiskās', 6.
Фрагмент работы

Pastāv ļoti dažādas reklāmas definīcijas. Vieni cilvēki interpretē reklāmu kā pozitīvu parādību, kura efektīvi ietekmē gan sabiedrību, gan ekonomiku. Citi uzskata, ka reklāma ir manipulācijas sinonīms un tā negatīvi ietekmē cilvēkus. Ir skaidrs, ka reklāma nav viennozīmīga un katram cilvēkam ir tiesības izteikt savu viedokli.
Formālās reklāmas definīcijas skan šādi:
Reklāma ir apmaksāta, nepersonalizēta komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informāciju, izplatot to ar masu informācijas līdzekļu starpniecību ar mērķi piesaistīt kaut kam auditorijas uzmanību vai arī to ietekmēt.
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma ir apmaksāta, nepersonāla biznesa firmu, nevalstisko organizāciju un indivīdu komunikācija caur dažādiem medijiem, kuri kaut kādā veidā ir identificēti reklāmas vēstījumā un kuri cer informēt vai pārliecināt konkrētas mērķauditorijas locekļus.
Izanalizējot iepriekš minētas reklāmas definīcijas, var izdalīt dažus punktus, kuri raksturo reklāmu: apmaksāta, nepersonalizēta, komunikācijas izpausme, caur masu medijiem, domāta konkrētai mērķauditorijai.
Ziņas pa reklāmu sastopamas jau pirmatnējos rakstiskajos vēstures dokumentos. Veicot izrakumus Vidusjūras valstu teritorijā, arheologi atrada izkārtnes ar informāciju par dažādiem noteikumiem un piedāvājumiem.

Коментарий автора
Atlants