Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 1.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 2.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 3.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 4.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 5.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 6.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 7.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 8.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 9.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 10.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 11.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 12.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 13.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 14.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 15.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 16.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 17.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 18.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 19.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 20.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 21.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 22.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 23.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 24.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 25.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 26.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 27.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 28.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 29.
  • Реферат 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 30.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pakalpojuma īss apraksts    4
2.  Tirgzinības makrovide    5
2.1.  Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori    5
2.2.  Kultūras un izglītības faktori    7
2.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    8
3.  Tirgzinības mikrovide    9
3.1.  Klienti    9
3.2.  Konkurenti    13
4.  Stipro, vājo pušu iespēju un draudu analīze (SWOT)    16
5.  Tirgzinības mērķi un stratēģijas    17
6.  Tirgzinības programma    20
6.1.  Produkta lēmumi    20
6.2.  Cenu veidošanas lēmumi    23
6.3.  Sadales kanāli    25
6.4.  Produkta virzīšana tirgū    25
6.4.1.  Reklāma    26
6.4.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    27
6.4.3.  Tiešā pārdošana    27
6.4.4.  Sabiedriskās attiecības    28
  Pielikumi    30
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Фрагмент работы

1992.ga­da 8.mai­jā ti­ka no­di­bi­nā­ta "Vā­ci­jas Lat­vi­jas ban­ka", kas 1996.ga­da ok­tob­ra mē­ne­sī ti­ka pār­dē­vē­ta par "Han­sa­bank Lat­vi­ja". 1998.ga­dā tā ap­vie­no­jās ar "Ze­mes ban­ku" un 1999.ga­dā no­mai­nī­ja sa­vu no­sau­ku­mu uz "Han­sa­ban­ka". Tā ra­dās vie­na no spē­cī­gā­ka­jām Lat­vi­jas ban­kām. Paš­laik a/s "Han­sa­ban­ka" rei­tin­gu ta­bu­lā ie­ņem ot­ro vie­tu. Ša­jā sa­cen­sī­bā sī­vi vi­ņai se­ko "Pa­rekss ban­ka", ta­ču ne­mai­nī­gi pār­spēj "Uni­ban­ka".
"Han­sa­ban­ka" pie­der "Han­sa" gru­pai, kas dar­bo­jas vi­sās tri­jās Bal­ti­jas val­stīs un ir lie­lā­kā Bal­ti­jas val­stu fi­nan­su in­sti­tū­ci­ja, ku­ras ko­pē­jais ka­pi­tāls ir 330 mil­jo­ni eiro, bet ko­pē­jie ak­tī­vi 2,6 mil­jar­di eiro. Tai arī pie­der 20% Bal­ti­jas val­stu fi­nan­su pa­kal­po­ju­mu tir­gus.
A/s "Han­sa­ban­ka" no­tei­ku­si sev par pri­ori­tā­ti pri­vāt­per­so­nu ap­kal­po­ša­nu, īpa­ši lie­lu uz­ma­nī­bu pie­vēr­šot kre­dī­tu pie­šķir­ša­nai. Arī jaun­ais pro­dukts - "Tū­ris­ma kre­dīts" - ir pa­re­dzēts ban­kas no­spraus­to mēr­ķu īs­te­no­ša­nai, t.i., kļūt par lie­lā­ko un spē­cī­gā­ko ban­ku Lat­vi­jā ar vis­lie­lā­ko klien­tu skai­tu.
Par "Han­sa­ban­kas" mi­si­ju uz­ska­tam - pie­eja­mu, kva­li­ta­tī­vu, ātr­u, pro­fe­si­onā­lu fi­nan­su pa­kal­po­ju­mu snieg­ša­nu pri­vāt­per­so­nām, ta­jā pa­šā lai­kā ne­mai­nīgs un tra­di­ci­onā­li sta­bils pa­liek ban­kas dar­bī­bas vir­ziens ju­ri­dis­ko per­so­nu ap­kal­po­ša­nā, no­dro­ši­not uz­ņē­mu­mu va­ja­dzī­bām at­bil­sto­šu ser­vi­su un pie­dā­vā­jot kon­ku­rēt­spē­jī­gu il­gter­mi­ņa kre­dī­tu fi­nan­sē­ju­mu. Ņe­mot vē­rā, ka kre­dī­tu ņem­ša­nas un iz­man­to­ša­nas ap­joms pie­aug ar­vien strau­jāk tie­ši pri­vāt­per­so­nu va­ja­dzī­bām, mēs iz­strā­dā­jām dar­bu, kas no­dro­ši­nās sek­mī­gu jaun­a ban­kas pro­duk­ta ie­vie­ša­nu. Dar­ba ak­tu­ali­tā­te pa­ma­to­ja­ma ar to, ka pie­pra­sī­jums pēc ce­ļo­ju­mu fi­nan­sē­ju­ma ne­pār­trauk­ti aug un vis­maz pa­gai­dām ne­tiek ap­mie­ri­nāts. …

Коментарий автора
Atlants