Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 1.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 2.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 3.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 4.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 5.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 6.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 7.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 8.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 9.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 10.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 11.
  • Презентация 'Komunikācijas un saskarsmes loma sociālajā darbā ar klientu', 12.
Фрагмент работы

Pētījuma uzdevumi
Izzināt un izanalizēt pētāmās problēmas teorētiskās nostādnes- dažādu literatūras avotu izpēte;
Izskaidrot un raksturot komunikācijas un saskarsmes sakarību;
Pētīt komunikācijas un saskarsmes mijiedarbību sociālajā darbā;
Veikt interaktīvo metožu pielietojumu, apkopot aprobācijas rezultātus;
Izvērtēt metožu efektivitāti, nozīmi;
Analizēt un izvērtēt anketēšanā gūtos rezultātus.
Pētījuma metodes
literatūras un avotu izpēte;
anketēšana;
datu apstrāde un atspoguļošana.
Hipotēze
Speciāli izstrādāti ieteikumi, metodes un darbības formas- sekmē komunikācijas un saskarsmes darbības procesu.…

Atlants