Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 1.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 2.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 3.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 4.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 5.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 6.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 7.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 8.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 9.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 10.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 11.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 12.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 13.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 14.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 15.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 16.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 17.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 18.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 19.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 20.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 21.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 22.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 23.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 24.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 25.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 26.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 27.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 28.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 29.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 30.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 31.
  • Реферат 'Apmierinātība ar darbu', 32.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    6
1.1.  Jēdziena “ apmierinātība ar darbu” definīcijas un skaidrojumi    6
1.2.  “Apmierinātība ar darbu” ietekmējošie faktori    8
1.3.  “Apmierinātības ar darbu” veicināšanas metodes    10
1.3.1.  Izmaiņas darba struktūrā    10
1.3.2.  Izmaiņas atalgojuma sistēmā    11
1.3.3.  Sociālās garantijas un papildu ieguvumi    11
1.4.  “ Apmierinātības ar darbu” veidi pētījumā    13
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    15
2.1.  SIA KATLS raksturojums    15
2.2.  Pētījuma metodoloģija    17
2.3.  Respondentu grupas apraksts    18
2.4.  Pētījuma “ Darbinieku apmierinātība ar darbu” rezultāti, to analīze un interpretācija    19
2.4.1.  Darbinieku apmierinātības ar darbu analīze    19
2.4.2.  Darbinieku neapmierinātības ar darbu analīze    21
2.4.3.  Pētījuma datu interpretācija    24
  SECINĀJUMI un PRIEKŠLIKUMI    26
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    28
  PIELIKUMI    29
Фрагмент работы

SECINĀJUMI un PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Lai darbinieks būtu apmierināts ar savu darbu, nepietiek tikai ar to, ka organizācija nodrošina visus labvēlīgos darba apstākļus, arī pašam darbiniekam jābūt vēlmei būt apmierinātam un pozitīvai attieksmei pret darbu.
2. Darbinieka apmierinātības ar darbu līmeni var ietekmēt darbinieka individuālās īpatnības, uzskati un vērtības.
3. Ja organizācijā novērots vai izpētīts augsts neapmierinātības ar darbu līmenis, būtu nepieciešams veicināt apmierinātības ar darbu vispārējā līmeņa paaugstināšanu. Metodes izvēle atkarīga no neapmierinātības ar darbu cēloņiem.
4. Pētījumā noskaidrots, ka visvairāk SIA KATLS darbinieki ir apmierināti ar darba apstākļiem, tiešo priekšnieku un darba saturu.
5. Pētījumā noskaidrots, ka uzņēmumā SIA KATLS visaugstākais darbinieku neapmierinātības līmenis ir ar organizāciju un atzinības saņemšanu.
6. Pētījuma hipotēze par to, ka darbinieki varētu būt visvairāk neapmierināti ar darba samaksu un organizāciju apstiprinās daļēji, jo darbinieki ir visneapmierinātākie ar organizāciju un atzinības saņemšanu.
7. Hipotēzes daļa par to, ka darbinieki varētu būt visneapmierinātākie ar darba samaksu neapstiprinās, kas norāda uz to, ka darba samaksa nav noteicošais faktors SIA KATLS darbinieku apmierinātības ar darbu sasniegšanai.
8. Kopumā SIA KATLS darbinieku apmierinātības ar darbu līmenis ir zems, bet ne zemākais salīdzinājumā ar citiem pētījuma rezultātā iegūtajiem rādītājiem.
9. Uzņēmumā SIA KATLS ir informācijas aprites problēmas starp uzņēmuma vadību un darbiniekiem un starp ražotni un administrācijas biroju Rīgā.
10. Pētījumā neatklājas precīzi no kā darbinieki nesaņem atzinību, bet atklājas, tas, ka ar tiešā priekšnieka izteikto atzinību vairāk kā puse respondentu ir apmierināti, tādēļ, ļoti iespējams, ka darbinieki nav apmierināti tieši ar atzinības saņemšanu no augstākās vadības un darba biedriem.

Priekšlikumi:
1. Lai uzlabotu informācijas apriti uzņēmumā, pirmkārt, svarīgi izveidot procedūru, kas noteiks kārtību, kādā notiks informācijas apmaiņas process uzņēmumā un iepazīstināt ar to visus darbiniekus.
2. Viena no iespējām, lai atrisinātu informācijas aprites problēmas uzņēmumā, direktoram vai direktora vietniekam ieteicams noteikt pieņemšanas laikus gan ražotnē, gan administrācijas birojā Rīgā.
3. Otra iespēja, kā uzlabot informācijas apriti uzņēmumā ir izveidot uzņēmuma iekšējo intranetu un svarīgāko informāciju ievietot intranetā.

Коментарий автора
Atlants