Оценка:
Опубликованно: 03.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Villo"', 15.
Фрагмент работы

1.Uzņēmuma ārējā vide, uzņēmuma funkcionēšanas nosacījumi un faktori, kuri ietekmē komunikāciju darbību.
SIA „Vilo” uzņēmuma ārējā vide ietver sadarbības partnerus, piegādātājus, kas piegādā preci uzņēmumam. Kā arī pārdevēju un arī paša uzņēmuma attieksmi pret klientiem, svarīga ir arī klientu attieksme pret uzņēmumu un tā piedāvāto politiku.

1.1. Prezentācijas (materiālu sagatavošana, audio un video līdzekļi).
Prezentācijas var demonstrēt, izmantojot videomagnetofonu un televizoru, dažāda veida projektorus (piemēram, attēlu, diapozitīvu), grafoprojektorus (materiālus sagatavo uz speciālām plēvēm) un datorus. Izmantojot datoru, demonstrācija iespējama ne tikai monitora ekrānā, bet arī uz sienas (lielā ekrāna). Šim nolūkam datoram nepieciešams pievienot speciālas ierīces: LCD paneli vai multimediju projektoru.1
Uzņēmums (SIA „Narvesen Baltija”) ir plaši pazīstams Latvijas pakalpojumu tirgū, tam ir izveidojies liels klientu loks un laba atpazīstamība, kas liecina par uzņēmuma veiksmīgu darbību un attīstību. Kā arī uzņēmuma logotips ir labi atpazīstams gan Latvijas patērētājiem, gan Baltijas patērētājiem. Regulāri akcijas un jaunumi tiek reklamēti plašsaziņas medijos (TV, radio, prese, u.c), kā arī tiek izvietoti jaunāko piedāvājumu plakāti pilsētu reklāmas stendos, arī veikalu skatlogos un iekštelpās.

1.2. Vadītāja komunikācija ar sabiedrību.
Vadīšanas stils ir tipisku un samērā stabilu paņēmienu kopums, ar kuriem vadītājs iedarbojas uz padotajiem, lai efektīvi veiktu vadīšanas funkcijas un īstenotu organizācijas mērķus.

Коментарий автора
Atlants