Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 16.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 17.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 18.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tirgzinībās', 19.
Фрагмент работы

Uzņēmuma SIA ”Paparde TN ” zooveikals ”Dzīvnieku paradīze” atrodas Cēsīs, Valmieras ielā 11.
Šeit var iegādāties barības dzīvniekiem, piemēram, kaķiem, suņiem, putniem-kanārijputniņiem, papagaiļiem u.c., mājas žurciņām, vistām, trušiem, govīm u.c.; dažādas rotaļlietas dzīvniekiem, bļodiņas, būrīšus, akvārijus, siksnas un siksniņas u.c. lietas, kas nepieciešamas dzīvniekiem.
Prakses mērķis ir nostiprināt teorētiskās zināšanas tirgzinībās praktiskā darbā, un redzēt kā tas viss reāli notiek uzņēmumā.
Prakses uzdevumi ir:
raksturot uzņēmumu kopumā
apzināt tirdzniecības uzņēmumu
izpētīt mārketinga vidi
analizēt konkurentus
novērot klientus un apkalpošanu
izpētīt preču sortimentu un raksturot to
veikt secinājumus un ieteikt kādus priekšlikumus.
Šo prakses vietu-zooveikalu „Dzīvnieku paradīze” izvēlējos tādēļ, ka citur nekur neņēma, un šis bija vienīgais veikals, kurš piekrita pieņemt praksē un sniegt kādu informāciju.
Atrašanās vietu analīze bija dažāda:
veikalam bija jābūt labi pieejamiem publikai, tāpēc šā uzņēmumu īpašnieki izvēlas pilsētas centru, kur ir vairāk cilvēku, lai gan tur ir augsta telpu nomas maksa;
ļoti svarīgs kritērijs bija transporta iespējas, vai būs iespēja pie veikala piebraukt un atstāt transportlīdzekli;
infrastruktūras un komunikācijas iespējas – vai jau ir ūdensapgāde, kanalizācija, elektrība vai arī būs vēl tikai jāierīko.
Pēc šīs atrašanās vietas analīzes secināju, ka šie visi faktori atbilst un tā arī ir.
Īpašniekiem uzsākot šo biznesu viens no galvenajiem mērķiem bija gūt peļņu, kā arī nodrošināt sev vienu no pirmajām vietām tirgū, nodrošināt sev „izdzīvošanu” tirgū.
Viena no galvenajām motivācijām bija Cēsu tirgū ieviest jaunu veikalu ar precēm, kas domātas dzīvniekiem un par zemākām cenām nekā tās ir citiem, kā arī piepildīt savu sapni un nodibināt savu uzņēmumu.…

Коментарий автора
Atlants