Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.07.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 1.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 2.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 3.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 4.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 5.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 6.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 7.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 8.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 9.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 10.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 11.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 12.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 13.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 14.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 15.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 16.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 17.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 18.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 19.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 20.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 21.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 22.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 23.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 24.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 25.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 26.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 27.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 28.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 29.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 30.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 31.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 32.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 33.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 34.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 35.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 36.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 37.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 38.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 39.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 40.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 41.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 42.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 43.
  • Дипломная 'Mārketinga kompleksa elementi un to analīze', 44.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  ANOTĀCIJA    4
  ANNOTATION    5
  IEVADS    6
1.  MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTU RAKSTUROJUMS    7
1.1.  Mārketinga kompleksa elementi    7
1.2.  Produkts    8
1.3.  Cena    9
1.4.  Tirdzniecības vieta    11
1.5.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumi    12
2.  SIA „JĒKABPILS KAMENE” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    18
3.  SIA“JĒKABPILS KAMENE”MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTU ANALĪZE    21
3.1.  Preču novērtējums salīdzinājumā ar konkurentiem    21
3.2.  Tirdzniecības vietas novērtējums salīdzinājumā ar konkurentiem    23
3.3.  Cenu politikas raksturojums salīdzinājumā ar konkurentiem    25
3.4.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumu raksturojums un novērtējums    26
  SECINĀJUMI    35
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    38
  PIELIKUMI    40
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Mārketinga kompleksa jēdziens pastāv gandrīz 70 gadus, tā pamatelementi (produkts, cena, tirdzniecības vieta, tirdzniecības veicināšana) nav mainījušies un ir vienādi svarīgi, pētot kādu noteiktu produktu vai produktu grupu.
2. Veidojot uzņēmuma preču sortimentu ir jānosaka, ko vēlas redzēt patērētājas produktā un, kādas vajadzības tiks apmierinātas.
3. Cenu noteikšana ir viens no grūtākajiem uzdevumiem, jo ir jāveic padziļināta tirgus izpēte par līdzīgiem produktiem, jāseko konkurentu cenām un jāiekļauj visas izmaksas, kas saistītas ar preču virzīšanu tirgū.
4. SIA “Jēkabpils Kamene” darbības virziens ir Mazumtirdzniecība nespecializētajos veikalos, kuros galvenokārt pārdod pārtikas un nepārtikas preces, dzērienus vai tabaku.
5. Uzņēmumam ir 26 gadu pieredze mazumtirdzniecības nozarē un laba reputācija
6. Veikt pirkumus veikalā “Vesko” izvēlas 79 % no aptaujātajiem respondentiem.
7. Veikalā “Vesko” visbiežāk iegādājas saldumus un dažādas garšas preces 17 % respondentu. Pārējās preču grupas ir salīdzinoši vienādā līmenī, pienu un piena izstrādājumus 16 %, maizi un konditorejas izstrādājumus 15 %, gaļu un gaļas izstrādājumus 13 %, augļus un dārzeņus 12 %, saimniecības preces 11%, kas liecina par to, ka veikalam ir stabila preču apgrozība.

Коментарий автора
Atlants