-
Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Patērētāji | 3 |
2. | Produkta iegāde un Apmierinātība | 4 |
3. | Zīmola atpazīstamība | 6 |
4. | Lojalitāte | 7 |
5. | Secinājums | 10 |
1. Patērētāji
Mūsdienās patērētājiem tiek piedāvāti visdažādākie produkti un zīmoli, ir liela cenu un piegādātāju izvēle. Kā viņi izvēlas sev atbilstošāko? Esam pārliecināti, ka patērētāji aprēķina, kurš piedāvājums sniegs vislielāko vērtību.
Patērētāji maksimāli izmanto vērtības – atbilstošu izmaksu un ierobežotu zināšanu – mobilitātes un ienākumu robežās. Viņiem ir zināmi priekštati par vērtību un viņi darbojas saskaņā ar šiem priekštatiem.
Tas, vai piedāvājums atbilst priekštatiem par vēlamo vērtību, ietekmē gan patērētāju apmierinātību, gan iespēju, ka pirkums tiks veikts atkārtoti un būs ilgtermiņa sadarbības saite firmai ar klientu.
2. Produkta iegāde un Apmierinātība
Pēc produktu iegādes, patērētājam būs noteikta apmierinātības vai neapmierinātības sajūta – atgriezeniskā saite šim pirkumam / produktam.
Tāpēc mārketinga speciālista darbs nebeidzas pēc produkta iegādes, speciālistiem jānovēro apmierinātība, darbības un produkta lietošana pēc pirkuma.
Pircēja apmierinātība par pirkumu ir funkcija no atbilstības pircēja gaidītajam un iespaida par produkta darbību.…
Atgriezeniskā saite, pēc mūsu domām, ir marketinga funkcija, ar kuru jāstrādā ir katram uzņēmumam, lai noturētu savu klientu, pastiprinātu sadarbības saikni, veicinātu tā lojalitāti un uzticību sniegtajam pakalpojumam vai precei. Firmai ir tieši un netieši jāatgādina par savu eksistenci un sniegtajiem pakalpojumiem tikai tā viņa varēs noturēt savu klientu loku. Tieši krīzes apstākļos šobrīd daudzas kompānijas nogriež marketinga budžetus, tādējādi īstermiņa iegūstot ekonomiju, bet lai būtu spēcīga atgriezeniskā saite šī darbība ir pilnīgi nepareiza. Tādējādi, lai izdzīvot šajos laikos, kompānijām ir jāturpina par sevi atgādināt, jāizstrādā lojalitātes programmas un jānostiprina izveidotie zīmoli ik dienu.