Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 1.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 2.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 3.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 4.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 5.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 6.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 7.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 8.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 9.
  • Конспект 'Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Patērētāji    3
2.  Produkta iegāde un Apmierinātība    4
3.  Zīmola atpazīstamība    6
4.  Lojalitāte    7
5.  Secinājums    10
Фрагмент работы

1. Patērētāji
Mūsdienās patērētājiem tiek piedāvāti visdažādākie produkti un zīmoli, ir liela cenu un piegādātāju izvēle. Kā viņi izvēlas sev atbilstošāko? Esam pārliecināti, ka patērētāji aprēķina, kurš piedāvājums sniegs vislielāko vērtību.
Patērētāji maksimāli izmanto vērtības – atbilstošu izmaksu un ierobežotu zināšanu – mobilitātes un ienākumu robežās. Viņiem ir zināmi priekštati par vērtību un viņi darbojas saskaņā ar šiem priekštatiem.
Tas, vai piedāvājums atbilst priekštatiem par vēlamo vērtību, ietekmē gan patērētāju apmierinātību, gan iespēju, ka pirkums tiks veikts atkārtoti un būs ilgtermiņa sadarbības saite firmai ar klientu.
2. Produkta iegāde un Apmierinātība
Pēc produktu iegādes, patērētājam būs noteikta apmierinātības vai neapmierinātības sajūta – atgriezeniskā saite šim pirkumam / produktam.
Tāpēc mārketinga speciālista darbs nebeidzas pēc produkta iegādes, speciālistiem jānovēro apmierinātība, darbības un produkta lietošana pēc pirkuma.
Pircēja apmierinātība par pirkumu ir funkcija no atbilstības pircēja gaidītajam un iespaida par produkta darbību.…

Коментарий автора
Atlants