Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 16.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
  Uzņēmuma apraksts    7
  Uzņēmuma pakalpojumi un produkti    7
  Uzņēmuma darbības mērķi, funkcijas un stratēģija    8
  Uzņēmuma resursi, to izmantošana    9
  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un vadība    9
  Uzņēmuma personāls un tā darba organizācija    10
  Mārketinga darbība uzņēmumā    11
  Uzņēmuma darbs ar klientiem    12
  Prakses uzdevumi un to izpilde    14
  Secinājumi    15
Фрагмент работы

Secinājumi
Strādājot un veicot prakses uzdevumus tūrisma aģentūrā „XXXXX” , tika izdarīti secinājumi par tūrisma uzņēmumu darbības specifiku, kā ari sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžera specialitātes darba īpatnībām.

1. Uzņēmuma mārketinga darbība ir efektīva un produktīva, jo uzņēmums attīstās un tam ir savs patstāvīgo un korporatīvo klientu loks.

2. Tūrisma aģentūras „XXXX” darbinieki ir kvalificēti un strādā profesionāli.

3. „XXXX” ir piemērots uzņēmums praktikantiem, jo praktikantam tiek pievērsta liela uzmanība un uzdoti dažādi studiju kursam atbilstoši uzdevumi un ir iespējams iegūt vispusējas iemaņas gan tūrisma , gan sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā.

4. Sabiedrisko attiecību speciālistam aģentūrā ir jādomā ne tikai par klientiem, bet arī par paša uzņēmuma iekšējām sabiedriskajām attiecībām.

5. Sabiedrisko attiecību speciālista darbs aģentūrā ir radošs un interesants, jo bieži mainās darba uzdevumi.

6. Uzņēmuma apjomam konkurences tirgū nav izšķirošā nozīme, ja uzņēmuma darbībā galvenais akcents tiek likts uz sabiedriskajām attiecībām un komunikācijas procesiem, tad arī neliela uzņēmuma darbība var būt sekmīga uz izaugsmi tendēta.

7. Sabiedrisko attiecību speciālistam ir svarīga nozīme uzņēmuma attīstībā un atpazīstamībā. Sabiedrisko attiecību speciālista galvenie uzdevumi ir sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide un ieviešana, sadarbības veidošana gan ar medijiem, gan mediju aģentūrām, kā arī iekšējās un ārējās komunikācijas veidošana.

8. Tā kā, SIA „XXXX” komanda ir radoša, draudzīga un komunikabla, praksē iegūtās zināšanas un darba pieredzes gūšana bija interesanta un aizraujoša.

Коментарий автора
Atlants