Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 1.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 2.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 3.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 4.
  • Конспект 'Modernās biznesa organizācijas formas', 5.
Фрагмент работы

MLM ir nelikumīgi piemēram kontinentālajā Ķīnā. Saskaņā ar ASV Federālās tirdzniecības komisiju (FTC), daži MLM uzņēmumi, veido nelikumīgas piramīdu shēmas, kuras izmanto organizācijas dalībniekus.
MLM ir viens no tiešās pārdošanas veidiem. Visbiežāk, pārdevējiem ir paredzēts pārdot produktus tieši patērētājiem, izmantojot attiecību nodošanu un mutisko tirdzniecību. MLM pārdevēji ne tikai pārdot uzņēmuma produktus, bet arī iedrošina citus pievienoties uzņēmumam kā izplatītājs.
Uzņēmumi, kas izmanto MLM modeļus bieži saskaras par kompensāciju risināšanu tiesas prāvās. Kritika ir vērsta uz to līdzību nelikumīgu piramīdas shēmu, cenu noteikšanu produktiem, augstas sākotnējās ievešanas izmaksas (par mārketinga komplektu un pirmo izstrādājumu), uzsverot darbā citas nekā faktiskās pārdošanas, veicinot ja neprasa biedriem iegādāties un izmantot uzņēmuma produkciju , izmantojot personiskās attiecībās, kā gan pārdošanas un darbā pieņemšanas mērķus, sarežģītu un pārspīlētu kompensācijas sistēmu, uzņēmuma vai vadošajiem izplatītājiem dod lielu naudu mācību pasākumiem un materiāliem, kā arī kulta līdzīgu paņēmienu, ko dažas grupas izmanto, lai uzlabotu savu biedru entuziasmu un pieķeršanos kompānijai.

Коментарий автора
Atlants