-
Mākslīgā intelekta ietekme uz sabiedrību izmantojot sociālos mediju kanālus
Реферат13 Компьютеры, программирование, электроника, Экономика, Реклама, маркетинг
Nr. | Название главы | Стр. |
PAMATZINĀŠANAS PAR MI IESPĒJAM DIGITĀLAJĀ MĀRKETINGĀ | 1 | |
MĒRĶU UN STRATĒĢISKO UZDEVUMU NOTEIKŠANA | 3 | |
Lietotāja pieredzes uzlabošana. | 3 | |
Efektivitātes palielināšana. | 3 | |
Jaunu klientu piesaistīšana. | 3 | |
MĀRKETINGA VIDES UN AUDITORIJAS ANALĪZE | 5 | |
Datu analīze un pētījumi: | 5 | |
Personalizētas pieredzes: | 5 | |
PIEMĒROTU RĪKU UN TEHNOLOĢIJU IZVĒLE | 6 | |
Rīku izvēle atbilstoši budžetam un resursiem: | 6 | |
PLĀNA UN DARBĪBAS SOĻU IZSTRĀDE | 7 | |
Plāna izstrāde. | 7 | |
Auditorijas analīze | 7 | |
MI rīku izvēle un novērtēšana | 7 | |
Rīku izvēle un plānošana | 8 | |
Integrācijas un apmācības fāze | 8 | |
Personāla apmācība | 8 | |
Kampaņu īstenošanas fāze | 8 | |
Rezultātu monitorings un analīze | 8 | |
Tehniskie resursi: | 9 | |
Cilvēkresursi: | 9 | |
Finanšu resursi: | 9 | |
SECINĀJUMI | 10 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 11 |
PAMATZINĀŠANAS PAR MI IESPĒJAM DIGITĀLAJĀ MĀRKETINGĀ
Mākslīgais intelekts spēj analizēt dažādas iespējas digitālajā mārketingā. Piemēram, datu analīze un prognozēšana. AI spēj identificēt tendences un paredzēt patērētāju uzvedību, analizējot milzīgu datu apjomu. AI sistēmas spēj pārbaudīt, kā patērētāji mijiedarbojas ar uzņēmumu, produktus, ko viņi pārlūko, un noteiktu tīmekļa lapu apmeklējumu ilgumu. Izmantojot šos datus, mārketinga stratēģijas var mainīt, lai labāk izprastu patērētāju uzvedību. AI spēj prognozēt nākotnes tendences un klientu vajadzības, izmantojot vēsturiskos datus. Piemēram, mākslīgais intelekts var prognozēt, kuras modes tendences būs populāras nākamajā sezonā.
Personalizēts saturs: viens no lielākajiem mākslīgā intelekta ieguvumiem digitālajā mārketingā ir personalizēšana. Ar algoritmu palīdzību var izmantot lietotāju intereses un uzvedību, lai pielāgotu reklāmas un piedāvājumus konkrētiem lietotājiem. dinamiskas reklāmas, kas mainās atkarībā no lietotāja interesēm un darbībām. Izmantojot uzvedības datus, piemēram, Facebook un Google Ads izmanto AI, lai atlasītu reklāmu mērķauditoriju. AI spēj analizēt patērētāju uzvedību, lai izveidotu pielāgotus e-pasta ziņojumus ar piedāvājumiem un precēm, kas piesaista konkrēto patērētāju. …
