Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.09.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Novērojums par komunikācijas specifiku uzņēmumā', 1.
  • Реферат 'Novērojums par komunikācijas specifiku uzņēmumā', 2.
  • Реферат 'Novērojums par komunikācijas specifiku uzņēmumā', 3.
  • Реферат 'Novērojums par komunikācijas specifiku uzņēmumā', 4.
Фрагмент работы

IEVADS.
Novērojums veikts Gaujas Nacionālā parka teritorijā, Līgatnē. Tur, starp stirnu voljeru un dabas taku ir ierīkots „Pankūku Namiņš”. Vieta, kur dabas vērotājiem apsēsties, iestiprināties un baudīt.
A IEPAZĪŠANĀS
Šis ir „Pankūku namiņš” un nekādu formālu iepazīšanos nemaz nevajadzētu gaidīt ne no pārdevēja, ne klienta. Standarta frāze, ar kuru pārdevēja parāda gatavību apkalpot klientu: „labdien, ko varu jums piedāvāt?”
B SARUNU UZSĀKŠANA
1. solis. Ar drosmi un pārliecību Iveta iesāk sarunu. Kā gan savādāk uzrunāt apmulsušos klientus, kas jau kādu laiciņu stāv pie namiņa un nevar izvēlēties, ko šeit izvēlēties.
2. solis Arī klienti šoreiz izrādās uz viena viļņa ar atraktīvo pārdevēju, tādēļ komunikācijā nebija novērojami nekādi šķēršļi un saruna turpinājās tikpat brīvi un nepiespiesti. …

Коментарий автора
Atlants