-
Uzņēmuma SIA "Eugesta un partneri" attīstības iespēju izvērtējums
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 3 | |
IEVADS | 5 | |
1. | VAIRUMTIRDZNIECĪBA | 7 |
1.1. | Transports un loģistika | 7 |
1.2. | Merčendaizings un tā nozīme uzņēmumu attīstībā | 8 |
2. | SIA "EUGESTA un Partneri" darbības veidi | 13 |
2.1. | Preču sortiments | 13 |
3. | SIA "EUGESTA"TĀLĀKĀS ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS | 15 |
3.1. | SIA „Eugesta” SVID analīze | 15 |
3.2. | Uzņēmuma attīstību veicinošo faktoru noteikšana | 18 |
3.3. | Intervija ar SIA “EUGESTA un Partneri” tirdzniecības direktoru Imantu Kelmeru | 21 |
SECINĀJUMI | 23 | |
PRIEKŠLIKUMI | 25 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 26 |
SECINĀJUMI
1. Merčendaizings ir process, kurā lai tiktu stimulēta pārtērētāju vēlme iegādāties preci, produkcijas sortiments tiek izkārtots kā rezultātā katram produktam tiek atrasta vispiemērotākā atrašanās vieta. Lai patērētājiem būtu komfortabli, ērti un patīkami iepirkties, tiek pielietots merčendaizings arī kopējā veikala tēla veidošanā.
2. Merčendaizinga procesa būtību atspoguļo vesela virkne darbību un veicamo pasākumu. Merčendaizingu var definēt kā pieprasījuma problēmas izpēti, produkcijas realizācijas stimulēšanu; tirdzniecības procesu tehnoloģiju, preču piedāvāšanu tirgū, prečzinību.kā arī preču sadales pilnveidošanu saskaņā ar patērētāju vajadzību izmaiņām.
3. 20l2.gads ir bijis līdz šim finansiāli veiksmīgais gads SIA EUGESTA un Partneri vēsturē gan pateicoties veiksmīgai uzņēmuma komandas darbībai, gan pozitīvākai par prognozēto Latvijas ekonomikas un mazumtirdzniecības pārdošanas apjomu attīstībai. Apgrozījums 20l2. gadā, salīdzinot ar 2011 .gadu, pieaudzis par 8.5% līdz 37 .8 miljoniem latu bez PVN, un ir nedaudz virs plānotā, bet peļņa pirms nodokļiem pieaugusi pat 19.3 % un sastāda 1.15 miljonus latu.
…
Studiju darba mērķis ir izanalizēt SIA” EUGESTA un Partneri” uzņēmuma stiprās un vājās puses, lai rastu attīstības iespējas. Darbs sastāv no trijām pamatdaļām. Pirmajā daļā tiek apskatītas vairumtirdzniecības tendences, tādējādi iepazīstot uzņēmuma vidi un darbības principus. Tiek aplūkoti galvenie uzņēmuma sniegtie pakalpojumi- merčendaizings kā arī uzņēmuma pamatdarbība- loģistika. Otrajā pamatdaļā tiek veikta uzņēmuma darbības analīze, aplūkotas uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī izpētīta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide. Trešajā nodaļā tika apskatīti veidi, kā uzņēmums var paplašināt savu darbību, gūt lielāku peļņu un nostiprināt savas pozīcijas tirgū. Darbs sastāv no 27 lpp, 1tabulas un 3 attēliem.
