Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga zinātnes formulējums', 1.
Фрагмент работы

Neņemot vērā mācību grāmatās rakstīto, bet balstoties uz savu sapratni par jēdzienu mārketings, varētu teikt, ka tā ir viena no svarīgākajām uzņēmuma darba stratēģijas sastāvdaļām, tas ir visu faktoru, kas ietekmē uzņēmuma saimniecisko darbību un tās rezultātus izpēte, analīze un iegūto rezultātu transformēšana labāka finansiālā rezultāta iegūšanai, jo vispārzināma patiesība ir tā, ka jebkura uzņēmuma galvenais mērķis ir pēc iespējas lielākas peļņas iegūšana.
Mārketinga nozarē var izdalīt galvenos darbības virzienus un izpētes objektus. Pamatvērtība ir 5 P teorija- prece (product), vieta (place), preces virzība (promotion), cena (price) un cilvēks (people) (pēdējais ir jaunākais faktors). …

Atlants