Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.08.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 1.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 2.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 3.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 4.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 5.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 6.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 7.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 8.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 9.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 10.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 11.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 12.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 13.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 14.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 15.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 16.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 17.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 18.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 19.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 20.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 21.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 22.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 23.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 24.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 25.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 26.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 27.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 28.
  • Реферат 'Mārketinga pētījumos izmantojamodatorprogrammu pakešu raksturojums SPSS, Eviews,', 29.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SPSS    4
1.1.  SPSS Base    5
1.2.  SPSS Advanced Models    5
1.3.  SPSS Categories    6
1.4.  SPSS Conjoint    6
1.5.  SPSS Exact Tests    7
1.6.  SPSS Maps    7
1.7.  SPSS Missing Value Analysis    7
1.8.  SPSS Regression Models    7
1.9.  SPSS Tables    8
1.10.  SPSS Trends    8
2.  Excel    9
3.  Eviews    10
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Фрагмент работы

Mūsdienās attīstās zinātne, tehnoloģijas, aug prasības, ar katru dienu palielinās konkurence. Kā izdzīvot? Visa pamatā ir mārketings. Bet lai tas būtu veiksmīgs ir nepieciešams izprast, ko klients vēlas.
Šajā referātā tiks apskatītas SPSS, Eviews un Excel programmu pakešu pielietojums mārketinga pētījumos. Ar šo programpakešu palīdzību var veiksmīgi analizēt lielus datu apjomus, kā arī veidot atskaites.
Veicot ar mārketingu saistītās aptaujas nereti tiek apkopots liels informācijas daudzums, kuru pētīt bez palīgiekārtām, un konkrēti šīm programpaketēm ir samērā sarežģīti. Šajā referātā apskatāmie palīglīdzekļi ievērojami atvieglo darbu., jo iespējams apstrādāt ļoti lielus informācijas apjomus, pat nezinot līdz sīkumiem visas formulas un noteikumus.
Lai pētīt būtu pietiekami sarežģīti, pietiek ar to, ka uzņēmums veic aptauju ar 20 jautājumiem (kas ir lielākoties standarts). Pieņemot, ka anketas ir aizpildījuši 500 respondentu. Katrs ar savām pazīmēm. Tirgvedības pētīšanā izmantojamās programpaketes viegli sagrupēs respondentus pēc vecuma, dzimuma, dzīves vietas, ienākumiem, izglītības un tamlīdzīgām pazīmēm. Tādējādi ietaupot pat darbaspēku, tātad arī līdzekļus.
Datu analīzes visbiežāk veic specializētas kompānijas, kurām datu apstrāde un analīze ir ikdienas darbs. Tāpat arī uzņēmumi, kuru neatņemams eksistences pamatnosacījums mūsdienās ir veiksmīgi izstrādāta mārketinga sistēma. Taču kā zināms, lai tā būtu veiksmīga, ir nepieciešams datus sistematizēt, apkopot, pētīt un analizēt, lai noteiktu, piemēram, kuras reklāmas kampaņas ir veiksmīgas, kuras ne tik veiksmīgas, kas būtu jāmaina, jāuzlabo utt. Tomēr svarīgi ir būt izglītotam šajā jomā. Arī tas ir svarīgs nosacījums.
Visbiežāk izmantotās programmas statistisko datu analīzē ir SPSS, Eviews un Excel, taču ir arī daudz un dažādas citas programmas, kuras ir specializētas šajā jomā. Vienkāršākai datu analīzei, kur nav nepieciešamas ļoti specifiskas zināšanas, var izmantot Excel, kuru apgūst jebkurā izglītības iestādēs attiecīgi no izglītības līmeņa (augstskolās padziļināti, pamatskolās pamatus utt.). SPSS ir paredzēts sarežģītākai un specifiskākai datu apstrādei, to apgūst tikai specializētās izglītības programmās.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants