-
Reklāmas nozīme sabiedrisko organizāciju darbībā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
I | REKLĀMA | 5 |
1.1. | Reklāmas būtība un loma sabiedrībā | 5 |
1.2. | Reklāmas mērķi un uzdevumi | 7 |
1.3. | Reklāmas veidi | 8 |
1.4. | Reklāmas īstenošanas process un galvenie izplatīšanas līdzekļi | 9 |
1.5. | Reklāmas ietekme uz konkurenci | 11 |
1.6. | Reklāmas ētika | 12 |
1.7. | Latvijas reklāmas tirgus apskats no 2001.-2003.gadam | 14 |
II | SABIEDRISKĀS ORGANIZĀCIJAS | 15 |
2.1. | Sabiedriskās organizācijas jēdziens un galvenie darbības principi | 15 |
2.2. | Sabiedrisko organizāciju sadalījums un statistika | 17 |
2.3. | Sabiedrisko organizāciju dibināšanas un attīstības dinamika | 18 |
III | REKLĀMAS NOZĪME SABIEDRISKO ORGANIZĀCIJU DARBĪBĀ | 20 |
3.1. | Reklāmas nozīme sabiedrisko organizāciju darbībā un tās izpausmes veidi | 20 |
3.2. | Reklāmai paredzētie līdzekļi | 22 |
3.3. | Reklāma presē | 24 |
3.4. | Reklāma televīzijā | 26 |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS | 28 |
Tēma – reklāmas nozīme sabiedrisko organizāciju darbībā man ir aktuāla, jo nesen esmu kļuvusi par jaunizveidotas sabiedriskās organizācijas, Latvijas - Spānijas asociācijas „Iberobaltika” dalībnieku, un man nācās sastapties ar tādu problēmu kā informācijas trūkums šajā jautājumā. Ņemot vērā, ka sabiedriskās organizācijas ir specifiskas juridiskās personas, uz tām nevar attiecināt visus tos faktorus, kādi ir attiecināmi uz komercorganizācijām. Tātad arī reklāmas nozīme un reklāmas veidi sabiedriskajās organizācijās atšķiras.
Savā darbā par pamatu esmu izmantojusi gan latviešu, gan arī citu tautību autoru darbus. Šo darbu analīzes gaitā nācās atskārst, ka dažādām tautām ir atšķirīgs skatījums uz to, kas ir reklāma. Acīmredzami, ka amerikāņu eksperti reklāmas jomā, kā arī reklāmas teorijā ir tālu mums priekšā.
Šis darbs ir iedalīts trijās daļās, pirmā no tām sniedz skaidrojumu par reklāmas būtību, nozīmi, lomu sabiedrībā šajā gadsimtā, kā arī skaidro tās mērķus un uzdevumus. Tiek skarti arī tādi jautājumi kā reklāmas ietekme uz konkurenci un reklāmas ētika.
Otrajā darba daļā esmu iepazīstinājusi ar sabiedrisko organizāciju specifiku, to attīstību Latvijā, kā arī uzsvērusi dažas nepilnības Latvijas Republikas likumos, kas regulē sabiedrisko organizāciju darbību.…
Kursa darba 1.daļā aprakstīti reklāmas mērķi, veidi, loma, būtība, ietekme uz konkurenci, ētka, kā arī Latvijas reklāmas tirgus apskats. 2.daļa veltīta sabiedriskajām organizāciju darbības principiem, statistikai, dibināšanas dinamikai Latvijā. 3. daļa apskata relāmas vajadzību un praktisko izmantošanu sabiedriskajās organizācijās. Izmantoto avotu skaits - 21 (likumi, grāmatas, mājas lapas, intervijas). Darbā pievienotas arī atsauces.
