Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 1.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 2.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 3.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 4.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 5.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 6.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 7.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 8.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 9.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 10.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 11.
  • Реферат 'Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizē', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Īsumā par reklāmu    3
  Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedība    4
  Kultūras faktors reklāmas veidošanā    7
  Secinājumi    10
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    11
Фрагмент работы

Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tāpēc ir jāizpēta pircēju uzvedība tirgū, un šīs rīcības ietekmējošie faktori, piemēram, personiskie, sociālie un kultūras faktori. Taču saprast patērētāju uzvedību – saprašanos un vadīšanas prasmes – nav tik vienkārši, jo šī uzvedība ir ļoti sarežģīta. Pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Senāk, kad tirgus bija samērā vāji attīstīts, ražotāji varēja prognozēt pircēju rīcību, pamatojoties uz savu ikdienas pieredzi. Līdz ar tirdzniecības uzņēmumu skaita palielināšanos un specifisku tirgus rašanos, mārketinga lēmumu pieņemšana vairs nav atkarīga no tiešajiem kontaktiem ar pircējiem. Pircēju uzvedības izpētes nozīme ir pieaugusi.
Katru produkta ražotāju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū – produktu sortiments, cena un, protams, reklāma. Kā arī katra produkta ražotāju interesē, kā pircējs konkrētā kultūras vidē reaģēs tieši uz starptautisko reklāmu.
Darba mērķis ir aplūkot kādi kultūras faktori ietekmē patērētāju uzvedību un kā tas tiek ievērots reklāmas darbības organizēšanā.
Par darba avotiem kalpoja vispārējā un speciālā literatūra, kā arī pieejamie informācijas resursi globālajā tīmeklī.…

Коментарий автора
Atlants