Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana, atlase.Tirgus nišas, individuā', 1.
  • Конспект 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana, atlase.Tirgus nišas, individuā', 2.
  • Конспект 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana, atlase.Tirgus nišas, individuā', 3.
  • Конспект 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana, atlase.Tirgus nišas, individuā', 4.
  • Конспект 'Mērķtirgus noteikšana. Tirgus segmentu vērtēšana, atlase.Tirgus nišas, individuā', 5.
Фрагмент работы

Kādi faktori jāievēro, izvēloties mārketinga stratēģiju mērķtirgū?
Veicot segmentu analīzi un vērtēšanu, uzņēmumam ir jālemj, kādu tirgus aizpildīšanas stratēģiju izvēlēties, proti, cik tirgus segmentus tas ir spējīgs apkalpot. Pastāv 3 stratēģijas veidi:
Nediferencētais mārketings. Uzņēmums var izlemt, ka tas ignorēs dažādos tirgus segmentus un nemeklēs vajadzību atšķirības, bet visus spēkus koncentrēs uz patērētāju vispārējām vajadzībām un vēlmēm. Tad mārketinga pasākumi būs vērsti uz pircēju skaita palielināšanu, masu reklāmu, realizācijas stimulēšanas masveida līdzekļiem, lai produktam piedēvētu tādas lietošanas īpašības, kas to darītu vispievilcīgāko visiem patērētājiem. Turklāt 1 mārketinga izmaksu daļa pieaug, bet cita (pētījumi, plānošana) – samazinās. Šādai pieejai ir kā piekritēji, tā arī pretinieki, acīmredzot, viss ir atkarīgs no konkrētā produkta un tirgus apstākļiem.
Diferencētais mārketings. Šajā gadījumā uzņēmums izlemj darboties noteiktos tirgus segmentos un produktus ražot speciāli tiem. Atbilstoši katram segmentam tiek plānota un īstenota noteikta mārketinga programma. Tādējādi uzņēmums cer palielināt realizācijas apjomu katrā segmentā un iekarot tur stipras pozīcijas nākotnē. …

Коментарий автора
Atlants