Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Konfidencialitāte un lojalitāte', 1.
  • Эссе 'Konfidencialitāte un lojalitāte', 2.
  • Эссе 'Konfidencialitāte un lojalitāte', 3.
  • Эссе 'Konfidencialitāte un lojalitāte', 4.
Фрагмент работы

Lojalitāte un konfidencialitāte ir iespējama ne tikai starp klientu uz pakalpojuma sniedzēju, bet arī starp uzņēmumu un tā darbinieku. Abos iepriekš minētajos variantos lojalitāte ir galvenokārt jānodrošina uzņēmumam, jo apmierināts darbinieks nodrošinās klientu apmierinātību. Darbinieka lojalitāti ir iespējams noskaidrot veicot darba kvalitātes un darba apstākļu novērtēšanu pēc kā ir iespējams izsecināt un veikt pilnveidošanās plānu. Darbiniekus, galvenokārt, ir nepieciešams motivēt. Lojalitātes programmas tiek izstrādātas, lai izveidotu jaunus variantus kā piesaistīt klientus, lai pilnveidotu esošo klientu vēlmes kā arī lai veicinātu darbinieku motivāciju un darba kvalitāti.
Analizējot informāciju par konfidencialitāti un lojalitāti, var secināt, ka abi šie termini plaši darbojas starp klientu un uzņēmumu. Lai veiksmīgi tiktu noslēgti darījumi, iegādāta prece vai pakalpojums, svarīgi lai abas puses viena otrai uzticas kā arī ir pārliecinātas par drošību. Konfidencialitāte nodrošina datu aizsardzību un drošību, lojalitāte uzticību un ilgstošu sadarbību. Sabiedrībā nereti cilvēki izvēlas vienu pakalpojuma sniedzēju un turas pie tā, lai arī kāds nebūtu citu uzņēmumu piedāvājums, piemēram, mobilo operatoru piedāvājumi. Lielākā sabiedrības daļa ir uzticīga savam operatoram un viņiem neinteresē citu operatoru piedāvājumi, lai arī piedāvājumi ir daudz un dažādi, bet viņi izvēlas to ko gadiem lietojuši. …

Коментарий автора
Atlants