Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Veikala "Zara" apraksts', 1.
  • Конспект 'Veikala "Zara" apraksts', 2.
  • Конспект 'Veikala "Zara" apraksts', 3.
Фрагмент работы

3. Sociālais faktors
Veikalā ZARA ir salīdzinoši maz apmeklētāju (Riga Plaza), vidēji dienas laikā veikalā vienlaicīgi atrodas ap 15 cilvēkiem – kopā , saskaitot katras nodaļas klientus, lielākais cilvēku pieplūdums ir pusdienlaikā un vakarpusē, vismazāk no rīta. Visbiežāk veikalu apmeklē sievietes no 25 gadu vecuma, sakoptas, turīgas – par ko liecina firmas zīmolu apģērbi - , kuras nesteidzīgi izvēlas sev tīkamās drēbes. Pārdevējas ir formas tērpā – melnā žaketē un melnās bikses, neitrāls apģērbs, uzskatu, ka tas ir ļoti labi, jo tā var atšķirt darbinieces no citām klientēm , ja ir vajadzība – zini pie kā griezties pēc palīdzības.
Visas pārdevējas ir jaunietes- nedaudz pāri 20 gadiem, koptas, mati sasieti, maz kosmētikas, ļoti jaukas un atsaucīgas, nerunā skaļi. ZARA ir īpaši patīkama ar to, ka te pārdevējas nav uzbāzīgas, necenšas piedāvāt preces, bet griežas ar padomiem un palīdzību tikai tad, ja tā tiek lūgta.

Secinājumi
Atmosfēra ZARA veikalā ir atbilstoša tās mērķauditorijai – piedomāts ir par visu, katru niansi- nav nekādu lieku preču, mēbeļu un dekoratīvo elementu, mūzika un gaisma ir pieskaņota veikala interjeram. Preces viegli apskatāmas, aptaustāmas, vienīgi, somas –nē. Atrodoties ZARĀ, klientē ir vēlme nesteidzīgi visu apskatīt, gaumīgie manekeni rada vēmi iegādāties kaut ko no aktuālākajām modes tendencēm. Pārdevējas ir kompetentas un patīkamas.

Коментарий автора
Atlants