Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 1.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 2.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 3.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 4.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 5.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 6.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 7.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 8.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 9.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 10.
  • Реферат 'Saskarsme ar klientiem', 11.
Фрагмент работы

Pirmais iespaids par uzņēmumu rodas jau redzot uzņēmuma ēku no ārpuses. Šajā gadījumā tas ir maldīgs, jo ēka patiesi izskatās jauki – ir skaisti atrestaurēta nama fasāde, plastmasas durvis, glīti logi , būtībā viss, kas vien var veidot labu iespaidu par uzņēmumu. Bet apmeklējot šo uzņēmumu un izmantojot tā sniegtos pakalpojumus labais iespaids zūd. Uzņēmumam ir ļoti izdevīga atrašanās vieta – Liepājas centrs.
Interjers pamazām tiek labots un mainīts, bet pagaidām omulības sajūtu nerada. Grīdu klāj jau nolietojušās flīzes, kas vietām ir sadrupušas. Apkalpošanas lodziņi ir jāatjauno un jāmodernizē. Arī sienas vajadzētu pārkrāsot. Ļoti daudz interjera elementu ir palikuši no Padomju laikiem. Tomēr VA/S “Latvijas pasts” ir sarosījies un cenšas ko darīt lietas labā: ir nomainīti krēsli, ārdurvis. Cerams, ka ar to tas viss neapstāsies un mums Liepājā būs ļoti jauka pasta galvenā nodaļa.
Apgaismojums ir nepietiekams un cilvēkiem ar vāju redzi ir ļoti grūti. Tajā daļā, kur atrodas personāls, ir nolietojušās dienasgaismas lampas, bet pārējā daļā – samērā vājas parastās lampas. Skaidrā dienas laikā papildus apgaismojumu dod saule, kas iespīd pa logiem. …

Коментарий автора
Atlants