Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.10.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 16.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 17.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 18.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 19.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 20.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 21.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 22.
Фрагмент работы

Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi
Prakses laikā tika iegūtas jaunas zināšanas par mājas lapu izveidi un reklāmas materiālu un mājas lapu dizaina veidošanu. Tika apgūtas iemaņas darbā ar klientiem, gan tiekoties ar klientiem, gan elektroniskās sarakstes veidošanā laikā. Tika apgūta arī prasme pārdošanā pa telefonu. Ļoti svarīga prasme kā reklāmas speciālistam, bija apgūt efektīvu piedāvājumu tekstu veidošanu.
Jāatzīst, lai gan prakses uzņēmumam nav līdz šim plaši pielietotas reklāmas kampaņas, tomēr prakses ir devusi lielu pieredzi konkrētā jomā– efektīvas mājas lapas optimizācijā un izveidē, jo varam pieņemt, ka efektīvi izveidota mājas lapa kalpo par preces vai pakalpojuma virtuālo vizītkarti, vienlaikus pildot arī reklāmas funkciju. Tātad veicot prakses uzdevumus un prakses rezultātā, varu apgalvot, ka uz doto brīdi, esmu apguvusi spēcīgu pamatu e–mārketinga jomā.
Savukārt prakses atskaites veidošanas laikā, plašāk iepazinos ar reklāmas jēdzienu un tās teorētiskajiem aspektiem, kas palīdzēja izstrādāt pamatotus ieteikumus un priekšlikumus prakses uzņēmuma darbības pilnveidošanai reklāmas jomā. Iepazinos ar reklāmas efektivitātes noteikšanas metodēm, kas līdz šim bija svešas.
Kopumā uzņēmumā pavadīto prakses laiku vērtēju, kā lielu ieguldījumu sevis pilnveidošanā.

Коментарий автора
Atlants