-
Prakses atskaite
Отчёт по практике18 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг, Бизнес
Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi
Prakses laikā tika iegūtas jaunas zināšanas par mājas lapu izveidi un reklāmas materiālu un mājas lapu dizaina veidošanu. Tika apgūtas iemaņas darbā ar klientiem, gan tiekoties ar klientiem, gan elektroniskās sarakstes veidošanā laikā. Tika apgūta arī prasme pārdošanā pa telefonu. Ļoti svarīga prasme kā reklāmas speciālistam, bija apgūt efektīvu piedāvājumu tekstu veidošanu.
Jāatzīst, lai gan prakses uzņēmumam nav līdz šim plaši pielietotas reklāmas kampaņas, tomēr prakses ir devusi lielu pieredzi konkrētā jomā– efektīvas mājas lapas optimizācijā un izveidē, jo varam pieņemt, ka efektīvi izveidota mājas lapa kalpo par preces vai pakalpojuma virtuālo vizītkarti, vienlaikus pildot arī reklāmas funkciju. Tātad veicot prakses uzdevumus un prakses rezultātā, varu apgalvot, ka uz doto brīdi, esmu apguvusi spēcīgu pamatu e–mārketinga jomā.
Savukārt prakses atskaites veidošanas laikā, plašāk iepazinos ar reklāmas jēdzienu un tās teorētiskajiem aspektiem, kas palīdzēja izstrādāt pamatotus ieteikumus un priekšlikumus prakses uzņēmuma darbības pilnveidošanai reklāmas jomā. Iepazinos ar reklāmas efektivitātes noteikšanas metodēm, kas līdz šim bija svešas.
Kopumā uzņēmumā pavadīto prakses laiku vērtēju, kā lielu ieguldījumu sevis pilnveidošanā.
…
Pārdošanas process. Klienta konsultants piesaista klientu, nodod to projekta vadītājam, kas uzklausa klienta vēlmes un strādājot kopa ar dizaineri, īstenojot tās. Projekta vadītas sniedz klientam arī dažāda veida konsultācijas par e-mārketinga efektivitāti. Pārdošana tiek vadīta galvenokārt virtuālajā vidē, jo illusion pamata produkts mājas lapa arī ir virtuāls. Tiek izveidots piedāvājums un izvietots mājas lapā, nodrošināta atgriezeniska saite, notiek projekta realizācija. Reizēm tiek piesaistīti arī ārpakalpojumi, piemēram druka, video un audio ierakstu izveide, lai īstenotu klienta vēlmes. Sia „i” piedāvā daudzas lietas paveikt klientu vietā, ietaupot viņu laiku. Taču notiek arī klientu un uzņēmuma darbinieku tikšanās, kuru laikā klientam tiek demonstrēts jau gatavs produkts, mājas lapa, logo skices, vai reklāmas materiālu maketi.