Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija', 1.
Фрагмент работы

Globālu zīmola izpēti veicu uzņēmuma “Gucci” zīmolam.
Viņi paši apgalvo, ka viņi ir kā uzņēmums – ģimene – komanda, kuri vēlas iedrošināt cilvēkus sākt savu dienu spēlējpt, bet tikai tā, lai uzvarētu un tiekties pēc labākā no labākajiem.
Uzņēmums savos darba sludinājumos ievadtekstā pat min, ka viņu uzņēmums ir tas, kur tu īsteno savus trakākos sapņus un nepazūdi publikā. Un viņi meklējot cilvēku, kas izceļas un ir pašmotivēts. …

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants