Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Ievads mārketingā', 1.
  • Конспект 'Ievads mārketingā', 2.
  • Конспект 'Ievads mārketingā', 3.
  • Конспект 'Ievads mārketingā', 4.
  • Конспект 'Ievads mārketingā', 5.
Фрагмент работы

Kas ir mārketings. Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu. Produkta pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā mārketinga funkcija. Tā ir tikai aisberga virsotne, bet pastāv arī pats aisbergs. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķa tirgu.
Lai labāk izprastu mārketinga būtību, vispirms jāiepazīstas ar tā pamatelementiem. Citiem vārdiem, tie ir mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti. Šie pamatelementi ir :
Vēlmes, vajadzības, pieprasījums, produkti, vērtējums, maiņa, darījumi, tirgus.
Patērētāja vērtējums ir atzinums par produkta vērtību atbilstoši konkrētas vajadzības apmierināšanas pakāpei.
Maiņa ir vēlamā produkta iegūšana maiņas procesā pret citu produktu vai maksāšanas līdzekļiem. Maiņa ir svarīgs mārketinga elements.
Darījums ir vēlamo produktu iegūšana, ievērot noteiktus nosacījumus. Darījumu var īstenot, ja pastāv noteikti nosacījumi.
Jebkurš tirgus ietver šādus elementus: pārdevēji, pircēji, preces, tirdzniecība. Tirgus ir esošo potenciālo pārdevēju un pircēju kopums, kas noteiktā vietā piedāvā pieprasa (pērk) preces. …

Коментарий автора
Atlants