Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 1.
  • Конспект 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 2.
  • Конспект 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 3.
  • Конспект 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 4.
  • Конспект 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 5.
Фрагмент работы

Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīšanai tirgū.
Pastāv vairāki mārketinga mērķi:
Patēriņa palielināšana – mārketings ietekmē ražošanas apjomu, stimulē saražoto preču pārdošanu un sekmē patēriņa palielināšanos;
Patērētāja vajadzību apmierināšana – mārketings ietekmē ne tikai patēriņa apjomu, bet arī vajadzību apmierināšanu;
Produktu izvēles dažādības nodrošināšana – lai apmierinātu patērētāju vajadzības un vēlmes ir jānodrošina arī iespējas produktus izvēlēties;
Dzīves līmeņa paaugstināšana.1
Svarīgi ir arī atcerēties, ka jebkura produkta virzīšanas pamatā ir komunikācija jeb, citiem vārdiem, saziņas process.…

Atlants