Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Презентация 'Produkts kā komunikācijas objekts', 1.
  • Презентация 'Produkts kā komunikācijas objekts', 2.
  • Презентация 'Produkts kā komunikācijas objekts', 3.
  • Презентация 'Produkts kā komunikācijas objekts', 4.
  • Презентация 'Produkts kā komunikācijas objekts', 5.
  • Презентация 'Produkts kā komunikācijas objekts', 6.
Фрагмент работы

Produkta materiālie raksturlielumi
Izmērs – 370 g iepakojums;
Sastāvs – norādīts uz iepakojuma, visas sastāvdaļas ir 100% ekoloģiskas;
Īpašības – informācija par: piena un ogu izejvielām, EKO produkta līnijas rūpīgo ražošanas uzraudzību, produkta atpazīstamību pēc “zaļās lapiņas”.
Krāsas – dzeltena un smilšu brūnā krāsa un ir arī redzama melleņu ilustrācija.
Drošība – lietošanai ērts, viegli pārnēsājams. Kā mīnusu varam pieminēt to, ka virsū nav plastmasas vāciņa, līdz ar to plāno follija vāciņu ir viegli pārdurt vai sabojāt. 
Garša – patīkama, ar ogu gabaliņiem, nepārspīlēta ar saldinātājiem un krāsvielām, maiga un gaisīga.

Коментарий автора
Atlants