Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Эссе '"Stockmann" korporatīvā identitāte un tēls ikdienā un "Trako dienu" laikā', 1.
  • Эссе '"Stockmann" korporatīvā identitāte un tēls ikdienā un "Trako dienu" laikā', 2.
  • Эссе '"Stockmann" korporatīvā identitāte un tēls ikdienā un "Trako dienu" laikā', 3.
Фрагмент работы

Šeit parādās pircēju spontānā rīcība. Universālveikala „Stockmann” atlaides „trakajās dienās” bija piesaistošas ar dzelteno krāsu uz cenas, taču atlaides nebija visiem produktiem, daudziem produktiem cenas palika tāas pašas vai bija tikai nedaudz zemākas. Taču produktus iegādāties pārsvarā mudina uzrunājošās reklāmas un salīdznājums ar iepriekšējām cenām.
Ikdienā universālvikalā „Stockmann” ir mierīgas krāsas un skan mierīga mūzika, kas rada patīkamu, mierīgu sajūtu, cilvēki nesteidzas, izbauda patīkamo lielveikala atmosfēru, taču „trakajās dienās” visā universālveikalā mūzika skan skaļāk un tā ir ātrāka nekā ikdienā, tā rada cilvēkos nemieru, steigu.
Atšķirībā no ikdienas „trakajās dienās” uzņēmums izmanto papildus pārdošanas veicināšanas paņēmienus. Tas izmanto bukletus, kas tiek izdalīti cilvēkiem, papildus reklāmas, ka cilvēki jau iepriekš zin, ka būs šīs „trakās dienas”. Uzņēmums vēl izmanto šīs saistības ar sadarbības partneriem, pārdodot biļetes lētāk, piemēram uz hokeju. Vēl tas izmanto pazeminātās cenas dažādiem produktiem.

Коментарий автора
Atlants