-
"Stockmann" korporatīvā identitāte un tēls ikdienā un "Trako dienu" laikā
2011–2015 гг.
Šeit parādās pircēju spontānā rīcība. Universālveikala „Stockmann” atlaides „trakajās dienās” bija piesaistošas ar dzelteno krāsu uz cenas, taču atlaides nebija visiem produktiem, daudziem produktiem cenas palika tāas pašas vai bija tikai nedaudz zemākas. Taču produktus iegādāties pārsvarā mudina uzrunājošās reklāmas un salīdznājums ar iepriekšējām cenām.
Ikdienā universālvikalā „Stockmann” ir mierīgas krāsas un skan mierīga mūzika, kas rada patīkamu, mierīgu sajūtu, cilvēki nesteidzas, izbauda patīkamo lielveikala atmosfēru, taču „trakajās dienās” visā universālveikalā mūzika skan skaļāk un tā ir ātrāka nekā ikdienā, tā rada cilvēkos nemieru, steigu.
Atšķirībā no ikdienas „trakajās dienās” uzņēmums izmanto papildus pārdošanas veicināšanas paņēmienus. Tas izmanto bukletus, kas tiek izdalīti cilvēkiem, papildus reklāmas, ka cilvēki jau iepriekš zin, ka būs šīs „trakās dienas”. Uzņēmums vēl izmanto šīs saistības ar sadarbības partneriem, pārdodot biļetes lētāk, piemēram uz hokeju. Vēl tas izmanto pazeminātās cenas dažādiem produktiem.
…
Universālveikala „Stockmann” komunikācija ar klientiem ie ļoti laipna kā ikdienā, tā arī trako dienu laikā, neskatoteis uz drūzmām un steigu. Tas pats tika novērots arī uzņēmuma iekšienē, darbinieku starpā netika novērotas nekādas nesaskaņas. Uzņēmums piedāvā preces, kas cilvēkam ir nepieciešmas ikdienā, uzņēmums cenšas parādīt, ka tas domā par sabiedrību un rēķinās ar visiem, ko dzīvi ietekmē uzņēmuma darbība. Uzņēmums nešķiro cilvēkus ne pēc rases, ne reliģijas, ne valodas ne pēc kaut kā cita. Ikdiena unversālveikalā „Stockmann” ir samērā klusa un mierīgs, lielāka drūzmēšanās un iepirkšanās pārsvarā notiek 6dienās un darba dienu vakaros, kad cilvēki ir atgriezušies no darba, bet pārējās dienas daļas ir samērā mierīgas. Turpretī „Trakajās dienās” tas ir pārpildīts