Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.11.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 1.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 2.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 3.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 4.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 5.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 6.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 7.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 8.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 9.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 10.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 11.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 12.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 13.
  • Презентация 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 14.
Фрагмент работы

Lēmumu pieņemšanas process
Fiziskas personas lēmumu pieņemšana:
1. problēmas apzināšanās
2. Informāciajs meklēšana
3. Alternatīvu izvērtēšana
4. Pirkuma izdarīšana
5. izvērtēšana pēc pirkuma

Ietekmējošie psiholoģiskie faktori:
Uztvere - Katrs cilvēks vienādos apstākļos vienas un tās pašas lietas uztver un interpretē atšķirīgi, piemēram, caur redzi, garšu, dzirdi, ožu un tausti.
Motīvi - Iekšējs rosinošs spēks, kas personas aktivitātes vērš uz to, lai apmierinātu vajadzības un sasniegtu mērķus (Maslova vajadzību hierarhija – fizioloģiskās vajadzības, drošība, sociālās vajadzības, sociālā atzinība, pašīstenošanās).
Mācīšanās, izziņa - Izdarot pirkumu, pircēji apstrādā informāciju. Indivīdu spējas šajā ziņā atšķiras. Daudz informētāks un vairāk pieredzējis pircējs izdara savādāku izvēli, nekā tāds, kam trūkst informācijas vai pieredzes attiecībā uz produktu (mārketinga instrumenti – degustācijas, bezmaksas paraugi un tml.)

Коментарий автора
Atlants