Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.08.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 1.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 2.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 3.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 4.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 5.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 6.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 7.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 8.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 9.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 10.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 11.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 12.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 13.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 14.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 15.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 16.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 17.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 18.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 19.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 20.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 21.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 22.
  • Отчёт по практике 'Vadības prakse X organizācijā', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas izglītības iestādes vispārējs raksturojums    5
2.  Izglītības iestādes misija, vīzija un galvenie mērķi    9
3.  Normatīvie akti, kas saistoši iestādes darbībai, to raksturojums    10
3.1.  Pirmsskolas izglītību reglamentējošie normatīvie akti    11
4.  Iestādes attīstības plāns, tā īstenošanas gaita    12
5.  Organizācijas struktūra, organizatoriskā un informācijas apmaiņas struktūra    21
6.  Izglītības iestādes vadītāja vadības metodes un funkcijas    22
6.1.  Vadītāja darbs ar personālu    23
7.  Secinājumi    25
8.  Izmantotā literatūra    26
Фрагмент работы

Ievads
Ir vairāki faktori, kas nosaka, kāpēc un cik lielā mērā izglītības iestādē strādājošs pedagogs ir apmierināts ar savu darbu. To nosaka dažādi faktori, piemēram, viens no faktoriem ir cilvēka motivācija. Cik lielā mērā pedagogs ir apmierināts ar savu darba vietu un notiekošajiem procesiem, ir atkarīgs no tā, cik un kādā veidā viņš tiek motivēts, tātad no pedagogu motivācijas. Kāpēc tika izvēlēta prakses vieta Ozolnieku novada Pirmsskolas izglītības iestādē „Zīlīte”? Izglītības iestādē tika nostrādāti gandrīz divi pilni gadi, kas savukārt ir pavadīti emocionāli pozitīvā vidē. Kā pedagogam ir ļoti svarīgi vairāk uzzināt par izglītības iestādes iekšieni.
Darba pieredze kā pirmsskolas izglītības skolotājai nav tik liela, taču ir skaidri mērķi, ko vēlos panākt un kāda ir mana loma izglītības iestādē. Apmierinātība ar darbu nav izskaidrojuma tikai naudas izteiksmē, kā zināms pedagogiem šis ir sāpīgs jautājums, tomēr ir lietas, kas būtiski apslāpē šo materiālo vērtību. Pirmsskolas izglītības iestāde „Zīlīte” ir tā vieta, kur iespējams pilnveidoties, izjust sevi radošā darbībā, veicināt interesi par darba procesu un saņemt atbalstu no vadības puses.
Mūsdienās pedagogiem tiek izvirzītas arvien lielākas prasības – gan augsta līmeņa profesionālās, gan cilvēciskās īpašības. Respektīvi, lai izpildītu šādas prasības, ir nepieciešams ieguldīt daudz pūļu – gan psiholoģisko, gan arī fizisko. Lielākā loma izglītības iestādē tiek piešķirta vadītājam, kurš vienmēr uzņemas iniciatīvu un ir atbildīgs par saviem darbiniekiem.
Nevar noliegt to, ka galvenais virzītājspēks jebkurā uzņēmumā, iestādē ir personāls. Tāpēc tieši personālam tiek mācītas tādas vērtības, kā pārliecība, uzticība, attiecību svarīguma apzināšana. Iestādē, kurā tiek veikti ikdienas pienākumi, dominē komandas darbs, kuru vērtība ir solidaritāte un atbalsts.
Prakses mērķis un uzdevums.
Prakses mērķis ir nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un attīstīt profesionālo kompetenci organizācijas vadībā, pilnveidojot studējošā pētniecisko un vadības kompetenci – identificējot un izpētot konkrētu vadīšanas procesa problēmu iestādē vai uzņēmumā un izvirzot tās risināšanas iespējas.

Atlants