Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 1.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 2.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 3.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 4.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 5.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 6.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 7.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 8.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 9.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 10.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 11.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 12.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 13.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 14.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 15.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 16.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 17.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 18.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 19.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 20.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 21.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 22.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 23.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 24.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 25.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 26.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 27.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 28.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 29.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 30.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 31.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 32.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 33.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 34.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 35.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 36.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 37.
  • Отчёт по практике 'Teicama viesmīlības uzņēmuma vadītāja raksturojums', 38.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vadītāja funkcijas    4
2.  Vadītājam nepieciešamās kompetences    6
3.  Attīstības virzieni    9
3.1.  Sarunu vadīšanas tehnika    9
3.2.  Motivācijas tehnika    11
3.3.  Vadīšanas stili    12
3.4.  Komandas veidošana    14
4.  Kā ģērbties vadītājam    15
5.  vadības stili Latvijas uzņēmēju vidū    16
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Фрагмент работы

3.4. Komandas veidošana
Grupu veidošanās pamatā ir vairāki faktori:
• Piederība – sociālās saskarsmes palielina darbinieku apmierinātību;
• Palīdzība – jebkuram darbiniekam vajadzētu būt iespējai lūgt ne tikai kolēģu, bet arī vadītāja palīdzību;
• Aizsardzība – grupas (arī arodbiedrības) tiek veidotas, lai cilvēki tiktu pasargāti no netīkamiem notikumiem un prasībām;
• Komunikācija un simpātijas – grupās cilvēki var atrasties tuvāk cilvēkiem, kuri tiem simpatizē;
Grupu veidošanai ir arī negatīvie aspekti – ja grupas ir par mazām, tad var pietūkt vajadzīgo viedokļu problēmu risināšanai. Bet ja grupas ir par lielu, tad var netikt uzklausīti pilnībā visi viedokļi. Optimālais grupas dalībnieku skaits 5 – 10 cilvēki. Darbojoties grupā bieži vien laiks tiek tērēts risinot pašsaprotamus jautājumus, bet sarežģītos atstāj uz vēlāku laiku. Ļoti reti dalībniekiem ir vienāds viedoklis konkrētos jautājumos, tādējādi daudz patērējot resursus (laiku un līdzekļus).
Faktori, kas ietekmē grupas darba efektivitāti:
• Grupas skaitliskais sastāvs – optimālais ir 5 – 10 cilvēki, šādā grupā lēmumus parasti pieņem precīzāk. Svarīgākā lieta ir dalībnieku mijiedarbība.
• Grupas kvalitatīvais sastāvs – grupā ir vajadzīgi tādi dalībnieki, kas „tver problēmu kopumā” un tādi, kas pievērš uzmanību detaļām.
• Saliedētība – saliedētā grupā ir augsts ražīgums, un mazāk konfliktu, neuzticēšanās.
• Spēja risināt konfliktus – viedokļu atšķirība uzlabo darba efektivitāti.
• Grupas locekļu status un lomas – dalībniekiem ar augstāku stāžu parasti ir lielāka ietekme uz lēmumu pieņemšanu nekā zemāk stāvošiem cilvēkiem. Darba efektivitāti arī nosaka grupas locekļu izturēšanās. (3)

Коментарий автора
Atlants