Оценка:
Опубликованно: 28.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 1.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 2.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 3.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 4.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 5.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 6.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 7.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 8.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 9.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 10.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 11.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 12.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 13.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 14.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 15.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 16.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 17.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 18.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 19.
  • Реферат 'Akciju sabiedrības "Madara Cosmetics" tirgus izpēte', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Iss apraksts    4
1.1.  A/S «MADARA COSMETICS» leģenda    4
2.  Mārketinga makrovide    6
2.1.  Demogrāfiskais faktors    6
2.2.  Ekonomiskais faktors    7
2.3.  Socialkultūrais faktors    8
2.4.  Zinātnes, tehnoloģijas un tehnikas faktors    8
2.5.  Politiskais un tiesiskais faktors    9
2.6.  Apkārtējās vides (dabas) faktori    9
2.7.  Starptautiskais faktors    10
3.  Mārketinga mikrovide    12
3.1.  Pircēji    13
3.2.  Konkurenti    13
3.3.  Piegādātāji    13
3.4.  Starpnieki tirgū    14
4.  SVID analīze    15
  Secinājumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Фрагмент работы

Daļa ārējo draudu ir gandrīz katra uzņēmēja bieds – iedzīvotāju labklājības līmeņa pazemināšanās un nodokļu paaugstināšana negatīvi ietekmētu arī A/S «MADARA COSMETICS». Savukārt patērētāju pārorentēšanās uz ķīmisko kosmētiku negatīvi ietekmētu A/S «MADARA COSMETICS» kā ekokosmētikas ražotājuzņēmumu. Vēl nopietns drauds ir ražotās ekokosmētikas citā valstī un tās zemās cenas – cenu atšķirība ir pat vairākas reizes.

Stratēģijas:
Pārliecināt patērētājus par patiešām augsto produktu kvalitāti [izskaidrot ECOCERT standarta nozīmi], nepieļaujot viņu pievēršanos ķīmiskajai kosmētikai
Izmantot labo zīmola reputāciju cīņai ar konkurentiem no citam valstīm
Cenu pazemināšana, lai palielinātu konkurētspēju ar ražoto ekokosmētiku citas valstīs
Paplašināt produktu sortimentu, lai pārliecināt patērētājus lietot dabisko kosmētiku, nevis ķīmisko kosmētiku

Secinājumi
1) A/S «MADARA COSMETICS» ir jauns uzņēmums, kas jau no tā dibināšanas brīža strādā ļoti veiksmīgi – tas ir izveidojis sev lielu iekšējo spēku, un izmanto visas iespējas, ko tam sniedz ārējā vide.
2) Uzņēmuma stiprākā puse ir ļoti kvalitatīva, dabiska produkcija.
3) Par A/S «MADARA COSMETICS» galveno vājumu uzskatāmas produkcijas augstās cenas.
4) A/S «MADARA COSMETICS» ir vienīgais ekokosmētikas ražotājs Latvijā, taču tam lielu konkurenci sastāda citas valstīs ražotā, daudz lētākā biokosmētika.
5) Uzņēmuma neto peļņa pieaug pat ekonomikas lejupslīdes periodā, kas noteikti ir labs rādītājs.

Коментарий автора
Atlants