Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 1.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 2.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 3.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 4.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 5.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 6.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 7.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 8.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 9.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 10.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 11.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 12.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 13.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 14.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 15.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 16.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 17.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 18.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 19.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 20.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 21.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 22.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 23.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 24.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 25.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 26.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 27.
  • Реферат 'Konkurētspējas paaugstināšanas projekts', 28.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS   
1.  ANALĪZES DAĻA   
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā   
1.2.  Nozares raksturojums   
1.3.  SIA XXX zobārstniecības privātprakse raksturojums   
1.4.  SIA XXX zobārstniecības privātprakse SVID analīze   
2.  PROJEKTA DAĻA   
2.1.  Konkurētspējīgās priekšrocības nostiprināšana ieviešot jaunus pakalpojumus   
2.1.1.  Zobu balināšana ar ZOOM tehnoloģiju   
2.1.2.  Zobu implantēšana   
2.1.3.  Ortopantomogramma   
2.2.  Priekšlikumu efektivitātes novērtējums   
2.3.  Vadīšanas integrālā struktūra   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS   
Фрагмент работы

Patērētāji: Šīs interešu grupas galvenās intereses ir augsta kvalitāte un pieņemamas cenas. Ieviešot jauno pakalpojumu, daudziem pacientiem zobārsta vai ortodonta apmeklēšana kļūs ērtāka. Ja pirms tam, lai veiktu panorāmas rentgenu, pacientiem bija jādodas uz Rīgu, kas prasīja gan laiku, gan līdzekļus, tad tagad šo pakalpojumu var saņemt daudz tuvāk, bez liekiem izdevumiem un neērtībām;
Piegādātāji: Šajā gadījumā, tieši pie šī pakalpojuma, piegādātāji nav tik ļoti saistīti. Vienīgais būtu rentgena iekārtas piegādātājs, kura interesēs ir, lai iekārta būtu labā darba kartībā un tiktu pareizi lietota, pretējā gadījumā varētu rasties domstarpības par remonta izmaksu segšanu.
Autore iesaka izvēlēties AII lēmumu pieņemšanas metodi, kas nozīmē, ka tiek saņemta informācija arī no darbinieku puses, bet lēmumu pieņem vadītājs/īpašnieks.
Iekšējās un ārējās komunikācijas.
KONTROLE:
Uzraudzīt nepieciešamo iekārtu iegādi un darba vides iekārtošanu, sludinājumu ievietošanu vietējos laikrakstos. Pasūtīt bukletus, kur sniegta informācija par jauno pakalpojumu, lai pacienti uzzinātu, ka šis pakalpojums tiek sniegts.
Noorganizēt darbinieku apmācību jaunā pakalpojuma sniegšanā.
Pārliecināties, lai ortodonti tuvākajā reģionā (tātad arī konkurenti) zinātu par šī pakalpojuma pieejamību.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Uzņēmums darbojas veselības un sociālās aprūpes nozarē, apakšnozarē - zobārstu prakse;
Nozare, kurā darbojas uzņēmums, ir pievilcīga lielā ienesīguma dēļ, taču konkurences intensitāte šī paša iemesla dēļ ir augsta, kas apgrūtina uzņēmējdarbības uzsākšanu;
SIA XXX zobārstniecība ir izveidota reģionālā struktūra;
Pēc uzņēmuma iekšējās vides pretnostatīšanas ārējai var redzēt, ka visvairāk atzīmju ir apgabalos SD un SI;
Izteiktas uzņēmuma stiprās puses ir kvalitāte, atpazīstamība un pieredzējuši darbinieki;
Izteiktas vājās puses ir finanšu resursu nepietiekamība, augstas izmaksas, personāla mainība;
Konkurētspējīgā priekšrocība ir plašais pakalpojumu klāsts, jo uzņēmums sniedz dažus tādus pakalpojumus, ko tuvumā esošās citas zobārstniecības nesniedz;
SIA XXX zobārstniecības privātprakse ir plašs pakalpojumu klāsts, taču tā vēl nesniedz inovatīvos pakalpojumus, kas radušies vai pilnveidoti pēdējo gadu laikā.
Izvēlēties diferencēšanas stratēģiju, jo tas paaugstinātu uzņēmuma konkurētspējīgo priekšrocību – pakalpojumi, ko nesniedz citas zobārstniecības;
Ieviest jaunu pakalpojumu – ortopantomogrammu;
Virzīt tirgū jauno pakalpojumu ar mārketinga aktivitāšu palīdzību – sludinājumi, informatīvi bukleti u.c.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants