Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 1.
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 2.
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 3.
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 4.
  • Конспект 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 5.
Фрагмент работы

Kā zināms mārketinga darbība starptautiskajā tirgū parasti būs saistīta ar ekonomiju uz apjoma rēķina ražošanas procesā, izpēti un attīstību, kā arī mārketinga izmaksām. Lielākā daļa valstu atbalsta uzņēmumu darbības paplašināšanu starptautiskajā tirgū, jo tādejādi valstī tiek iepludināta ārvalstu valūta. Tas savukārt ļauj valstij veikt svarīgu preču importu, kas nepieciešams nacionālās ekonomikas atbalstīšanai. Taču, starptautiskās tirdzniecības rezultātā dažkārt tiek eksportētas kultūras vērtības, kā arī tādas preces un pakalpojumi, kas var noplicināt tradicionālo kultūru. Tomēr kopumā vispārpieņemtais viedoklis ir tāds, ka starptautiskā tirdzniecība veicina lielākās pasaules iedzīvotāju daļas labklājību un uzlabo to dzīves līmeni. Tāpēc starptautiskā tirdzniecība tiek uzskatīta par īpaši labvēlīgu faktoru valsts ekonomikas attīstībā, un valdības visā pasaulē cenšas to atbalstīt, ievērojot savu valstu intereses.
Starptautiskā tirgus izvēle. Uzņēmumi paplašina savu darbību starptautiskajā mērogā tādēļ, ka katrā valstī produkta dzīves cikls var atšķirties. Vienā valstī produkts var būt brieduma fāzē, citā-tikai sākuma fāzē, tādējādi uzņēmums var izmantot visas priekšrocības, kas saistās ar jauna produkta ieviešanu tirgū bez izpētes un attīstības izmaksām, kuras būtu nepieciešamas, ieviešot jaunu produktu vietējā tirgū. Darbojoties ārvalstu tirgos, mārketinga speciālisti nereti saskaras ar grūtībām, kas nav raksturīgas vietējam tirgum. Tajā pašā laikā mārketinga speciālisti dažkārt var sastapties arī ar priekšrocībām, kuru nav vietējā tirgū. Ja uzņēmuma vadība ir pieņēmusi lēmumu, izvērtējot iespējamos riskus un draudus, rast lielāku peļņu, kā arī atpazīstamību starptautiskajā tirgū, tad uzņēmumam ir nepieciešams strikti noteikt savu darbības sfēru un mērķtirgu.

Коментарий автора
Atlants