Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 1.
  • Образец документа 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 2.
  • Образец документа 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 3.
  • Образец документа 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 4.
  • Образец документа 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 5.
  • Образец документа 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 6.
  • Образец документа 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 7.
Фрагмент работы

Uzņēmums SIA „Droši” ir dibināts 2000.gada 1. aprīlī. Tā pamatdarbības veids ir apdrošināšanas pakalpojumu veikšana. Uzņēmumā strādā 130 cilvēku. Mērķa auditorija ir visdažādākā, jo šobrīd uzņēmums piedāvā daudz dažādus apdrošināšanas veidus gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Mārketinga plāna mērķis ir paplašināt klientu skaitu un palielināt tirgus daļu no 10,7% līdz 14%, piedāvājot jaunu apdrošināšanas produktu. Uzņēmumam ir ievērojami uzlabots uzņēmuma imidžs un piesaistīti daudz jaunu klientu.
Šī brīža uzņēmuma galvenais mērķis ir palielināt klientu skaitu, aptverot arī lauku reģionus, līdz ar to palielinot pakalpojumu realizāciju, kas palīdzētu gūt lielākus ienākumus, kā arī censties piesaistīt tos klientus, kuriem apdrošināšanas kompānijas nav tik viegli sasniedzamas.…

Коментарий автора
Atlants