Оценка:
Опубликованно: 06.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 1.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 2.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 3.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 4.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 5.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 6.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 7.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 8.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 9.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 10.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 11.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 12.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 13.
  • Реферат 'Mārketinga pētījums', 14.
Фрагмент работы

Es izvēlējos veidot aptauju par Natālijas Draudziņas ģimnāzijas 12. x klases skolēnu izvēli konkrētu transportlīdzekļu izmantošanā, jo, tā kā tagad aizvien vairāk cilvēkiem ir iespējas izmantot aviokompāniju pakalpojums, šis jautājums ir aktuāls, un ir arī interesanti uzzināt klasesbiedru attieksmi pret pārējiem transporta līdzekļiem.
Anketas mērķis bija noskaidrot 12. x klases skolēnu nostāju par dažādiem transporta līdzekļiem, un uzdevums bija iegūt pēc iespējas precīzāku informāciju, lai, vēlāk to statistiski un matemātiski apstrādājot, iegūtu aptaujas rezultātus.
2006. gada 20. oktobrī sākot no plkst. 11:50 līdz 12:20 Natālijas Draudziņas ģimnāzijā tika anketēti 22 12. x klases skolēni pēc nejaušās atlases principa.
Datu apstrāde tika veikta gan statistiski, gan matemātiski. Apstrādājot statistiski, es katram jautājumam izveidoju diagrammu, balstoties uz gūtajiem rezultātiem. Matemātiskā apstrāde notika pēc trim metodēm- noteicu modu, dispersiju un korelāciju. Aritmētisko vidējo un mediānu manai anketai noteikt nevarēja, jo nebija tādu jautājumu, kuru atbildes varētu analizēt pēc šiem parametriem.
Iegūtie rezultāti ir tādi, ka caurmērā Natālijas Draudziņas ģimnāzijas 12.x klases skolēni pieder vidusslānim. Gandrīz trešā daļa no visiem aptaujātajiem ir pietiekami situēti, lai varētu izmantot aviokompāniju pakalpojumus. Vairumam lidmašīnas šķiet vispatīkamākās kā transportlīdzeklis. Pēc dispersijas parametra atbilžu atbilstība jautājumam ir gandrīz ideāla, tomēr pēc korelācijas metodes pētījuma ticamība nav ļoti augsta.…

Коментарий автора
Atlants