Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.05.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 1.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 2.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 3.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 4.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 5.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 6.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 7.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 8.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 9.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 10.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 11.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 12.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 13.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 14.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 15.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 16.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 17.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 18.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 19.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 20.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 21.
  • Реферат 'Izdevniecības SIA "Diena-Bonnier" ārējās un iekšējās vides analīze', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ĪSS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS.    5
  Vispārējais ārējās vides raksturojums.    6
  Demogrāfiskie faktori.    7
  Politiskie faktori.    9
  Sociālie un kultūras faktori.    10
  Makroekonomiskie faktori.    11
  Tehnoloģiju attīstība.    11
  Globalizācija.    12
  Konkurences vide.    13
  Vispārīgās iekšējās vides raksturojums.    16
  Produkcijas kvalitāte.    17
  Jaunievedumi.    18
  Klientu vēlmju apmierināšana.    19
  Resursi un spējas.    20
  Secinājumi un priekšlikumi.    21
  Priekšlikumi.    22
  Izmantotā literatūra.    23
Фрагмент работы

Latvijā arvien vairāk palielinās konkurence starp uzņēmumiem, tie sacenšas savā starpā, lai iegūtu pēc iespējas vairāk klientu un līdz ar to arī lielāku tirgus daļu savā nozarē. Katrs uzņēmums realizē savu stratēģiju cīņā pret konkurentiem, apkalpojot savus klientus un reaģējot uz izmaiņām , kas varētu ietekmēt uzņēmuma darbību. Uzņēmumiem pamatojoties uz ārējās un iekšējās vides analīzes rezultātiem, jānosaka uzņēmuma stiprās un vājās puses, pastāvošās iespējas un draudus ārējā vidē. Izmantojot savākto informāciju uzņēmumam ir jāizstrādā stratēģija uzņēmuma misijas sasniegšanai un jāveido atbilstoša organizācijas politika. Lai efektīvi formulētu stratēģiju, organizācijai ir jānosaka, jāizprot un jāizmanto savas pamata prasmes un stiprās puses tā, lai konkurenti nevarētu tās atdarināt.
Patstāvīgā studiju darba tēma ir SIA “Diena – Bonnier” iekšējās un ārējās vides analīze. Studiju darba mērķis ir nostiprināt iemaņas, kas nepieciešamas uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzei.
Patstāvīgā studiju darba uzdevumi:
1.Raksturot SIA “Diena – Bonnier”.
2.Aplūkot stratēģijas teorētiskos jautājumus.
3.Veikt SIA “Diena – Bonnier” iekšējās un ārējās vides pētījumus.
4.Dot SIA “Diena – Bonnier” stratēģijas izvēli.

Rakstot studiju darbu tika pielietotas šādas pētniecības metodes:
1.analītiskā;
2.statistiskā;
3.monogrāfiskā.
Par studiju darba pētījumu avotiem kalpo vispārējā un speciālā literatūra, periodiskie izdevumi, Ekonomisko pētījumu centra publicētie materiāli, SIA “Diena – Bonnier” interneta mājas lapa.
ĪSS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS.

Izdevniecība SIA ‘’Diena –Bonnier’’ nodarbojas ar izdevējdarbību, laikrakstu izdošanu, reklāmu un citiem pakalpojumiem. Uzņēmuma juridiskā adrese ir Balasta dambis 3 , Rīga, LV – 1081.
SIA reģistrēta 1993.gada 3.martā. Sākumā uzņēmums piederēja diviem īpašniekiem - akciju sabiedrībai ‘’Diena’’ un Dagens Industri AB. Daļu akciju bija iegādājušies arī paši uzņēmuma darbinieki.
Tad a/s ‘’Diena’’ akciju pakete tika atpirkta un SIA Izdevniecība ‘’Diena – Bonnier’’ ir Dagens Industri AB meitas uzņēmums, bet savukārt minētā Dagens Industri pilnībā pieder Bonnier grupai. Bonnier grupa ir liels uzņēmumu holdings, kura kopējais apgrozījums pārsniedz miljardu ASV dolāru gadā.
Uzņēmuma darbības virziens ir laikraksta ‘’Dienas Bizness’’ izdošana. Šis izdevums pašlaik iznāk vidēji 14 000 lielā tirāžā, no kuras apmēram 97 % laikrakstu numuru tiek piegādāti abonentiem. “Dienas Bizness” ir lielākais biznesa laikraksts Latvijā, kas iznāk latviešu valodā piecas reizes nedēļā. Laikrakstā tiek publicēti pielikumi: Auto bizness, Bankas, Biznesa tehnoloģijas, Grāmatvedības ABC, Tūrisms un atpūta, Celtniecība, Izglītība, Poligrāfija, Tranzīts, Lietišķais stils u. c., kā arī pielikumi par biznesa aktivitātēm citās valstīs un Latvijas pilsētās un rajonos.
Šī gada sākumā uzņēmums sāka izdot arī nodokļu rokasgrāmatu ‘’Nodokļu ceļvedis’’, kas tapusi sadarbībā ar pazīstamo auditorfirmu Deloitte & Touche.
SIA Izdevniecība ‘’Diena - Bonnier ‘’ izdod vienreizējus laikraksta pielikumus, piemēram, pielikums, kas ir veltīts celtniecībai, un jau otro gadu iznāk krāsaina rokasgrāmata – katalogs automobiļu pircējiem ‘’Auto’’.…

Коментарий автора
Atlants