Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Personālvadība', 1.
  • Конспект 'Personālvadība', 2.
  • Конспект 'Personālvadība', 3.
  • Конспект 'Personālvadība', 4.
  • Конспект 'Personālvadība', 5.
  • Конспект 'Personālvadība', 6.
  • Конспект 'Personālvadība', 7.
  • Конспект 'Personālvadība', 8.
Фрагмент работы

SIA ‘’Multimark’’

Uzņēmums dibināts 2003. gada 1. augustā. Tā darbība un mērķis ir pārdot biroja preces un sniegt pakalpojumus, kas saistīti ar biroja tehnikas apkopi uzņēmumos. Mērķis saistās ar klientu loku palielināšanos un uzņēmuma attīstību ilgtermiņā. Attīstības stratēģija balstās uz klientu loku paplašināšanos
Uzņēmuma profils ir ļoti plašs, jo nodarbojas ar dažādu preču tirdzniecību, kuru sortiments aptveram kā kancelejas preces, saimniecības preces, pārtikas preces, datortehnika un biroja tehnika, kas pašas kā sadaļas vēl sadalās sīkāk. SIA ‘’Multimark’’ ir izveidojis tirdzniecību aptverot arī dažādus saziņas līdzekļus, respektīvi, klients var veikt pasūtījumu gan piezvanot, gan pa faksu nosūtot, gan e-mail atsūtot, gan e-veikalā iepērkoties.…

Коментарий автора
Atlants