-
Prakses atskaite AS "Swedbank"
Отчёт по практике10 Финансы, кредит, Реклама, маркетинг, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | A/S „Swedbank” saimnieciskā darbība | 4 |
1.1. | „Swedbank” organizatoriskā struktūra un funkciju sadale | 4 |
1.2. | Pārdošanas organizācija filiālēs | 5 |
1.3. | Bankas piedāvātie produkti | 6 |
1.4. | „Swedbank” klienti un konkurētspēja | 8 |
2. | A/S „Swedbank” mārketinga vides novērtējums | 10 |
2.1. | Pircēju novērtējums un to uzvedība tirgū | 10 |
2.2. | Pirkšanas procesa virzība | 11 |
2.3. | Produkta un pakalpojumu pozīciju nostiprināšanas metodes tirgū | 12 |
2.4. | Pircēju apkalpošanas procesa organizācija | 13 |
Secinājumi un priekšlikumi | 14 | |
Izmantotā literatūra | 15 |
Secinājumi un priekšlikumi
Balstoties uz darba 1. un 2. daļā iegūto informāciju, tiek veikti šādi secinājumi:
1. „Swedbank” ir reputācijas līderis Latvijā, kā iemeslus var minēt bankas izstrādātās uzņēmuma galvenās vērtības – atklāta komunikācija, gatavība pārmaiņām, kā arī atpazīstams zīmols, klientu uzticība un tirgus līdera tituls, kā arī darbinieki - Latvijas vadošie banku un ekonomikas speciālisti.
2. Uzņēmums ir izstrādājis īpašus klientu apkalpošanas standartus, kas ir liels atspaids jaunajiem darbiniekiem.
3. „Swedbank” piedāvā ļoti plašu produktu klāstu, lai apmierinātu pēc iespējas lielāku klientu loku.
4. Pirkšanas un pārdošanas procesa organizācija noris caur klienta vajadzību izzināšanu, piemeklējot tam atbilstošāko bankas pakalpojumu.
5. Attīstoties tehnoloģijām, „Swedbank” kļūst arvien pieejamāks saviem klientiem.
Balstoties uz iegūtajiem secinājumiem, tiek izvirzīti sekojoši priekšlikumi:
1. Turpināt izmantot bankas labo reputāciju jaunu klientu piesaistē.
2. Turpināt izprast klientu vajadzības un meklēt atbilstošus risinājumus dažādās situācijās.
3. Izmantot savu darbinieku kompetences Latvijas iedzīvotāju informēšanā un izglītošanā, kā arī valsts ekonomikas uzlabošanā.
…
Ievads 3 1. A/S „Swedbank” saimnieciskā darbība 4 1.1. „Swedbank” organizatoriskā struktūra un funkciju sadale 4 1.2. Pārdošanas organizācija filiālēs. 5 1.3. Bankas piedāvātie produkti 6 1.4. „Swedbank” klienti un konkurētspēja. 8 2. A/S „Swedbank” mārketinga vides novērtējums 10 2.1. Pircēju novērtējums un to uzvedība tirgū. 10 2.2. Pirkšanas procesa virzība 11 2.3. Produkta un pakalpojumu pozīciju nostiprināšanas metodes tirgū 12 2.4. Pircēju apkalpošanas procesa organizācija 13 Secinājumi un priekšlikumi 14 Izmantotā literatūra 15
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.