Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.07.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Lojalitātes programma', 1.
  • Эссе 'Lojalitātes programma', 2.
  • Эссе 'Lojalitātes programma', 3.
  • Эссе 'Lojalitātes programma', 4.
  • Эссе 'Lojalitātes programma', 5.
Фрагмент работы

Apple un Samsung lojalitāte
21.gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kurā dažādām ierīcēm ir milzīga nozīme mūsu ikdienā, bez tām tā vairs nav iedomājama. Viena no ievērojamākajām cīņām šajā nozarē ir starp Apple un Samsung kompānijām, kuras cenšas iekarot pirmo vietu pārdotāko viedtālruņu jomā. Katru gadu iznāk jauni pētījumi par klientu izvēli noteiktajam zīmolam un par to, cik lojāli ir klienti pret noteikto uzņēmumu. Piemēram, 2017. gadā Business Insider un Statista veica pētījumu, kurā tika pierādīts, ka Apple uzņēmuma klienti ir lojālāki nekā Samsung klienti. Savukārt, 2018. gadā Digital Trends veica pētījumu un pierādīja, ka tieši Samsung klienti ir lojālāki. Šie pētījumi liecina par mainīgo tendenci un strauji augošajā informācijas tehnoloģiju laikā arī klientiem ir plaša izvēle savam pirkumam, tādēļ uzņēmumi cenšas veidot savus zīmolus un produktus maksimāli pievilcīgus patērētājiem. Esot klientu centrētā biznesa pasaulē, starp uzņēmumiem notiek nemitīga cīņa par katru klientu, veidojot dažādas lojalitātes programmas.
Operētājsistēmas Android un iOS ir nepārtrauktā cīņā un klienti paliek lojāli tieši vienai no tām, tomēr ir vērojama arī tendence, pārslēgties uz citu, ja tajā iespējamas darboties ar jaunām un jaudīgām aplikācijām. Tieši aplikācijas un to bezmaksas pieejamība bieži vien klientus padara lojālus Android, kura lielākais pārdevējs ir Samsung. Tas nozīmē, ka lojalitāte saistās uz zīmola tendence attīstīties tehnoloģiju jomā un nemitīgi pilnveidoties. Šeit gan priekšā izvirzās iOS operētājsistēma, jo tieši Apple ir tas, kas pirmais izlaiž uzlabojumus, kurus tālāk pielāgo pārējie viedtālruņu zīmoli. Apple nosaka tendenci.

Коментарий автора
Atlants